۱۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳
 معرفی ۱۶۵۰متقاضی مسکن محرومان در زنجان به بانک
مدیرکل بنیاد مسکن زنجان خبر داد:

معرفی ۱۶۵۰متقاضی مسکن محرومان در زنجان به بانک

زنجان- خواجه‌ای، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان از معرفی یک هزار و ۶۵۰ متقاضی مسکن ویژه محرومان به بانک‌های عامل استان برای دریافت تسهیلات خبر داد و گفت: پروژه احداث دو هزار واحد مسکونی محرومان، تا شش ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

رضا خواجه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه تولید مسکن و رفع محرومیت از مناطق روستایی از اولویت های مهم بنیاد مسکن استان در تحقق شعار سال است،گفت: تولید مسکن، رفع محرومیت از مناطق روستایی و اصلاح برخی قوانین برای رسیدن به رونق اقتصادی و تحقق منویات رهبری که ۱۴۰۰ را سال تولید، پشتیبانی و مانع‌زدایی نامگذاری کردند ضروری است.

وی اظهار کرد: نامگذاری سال جاری با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زادیی‌ها» از سوی رهبر معظم انقلاب گامی برای توسعه و جهش تولید است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان گفت: حمایت از تولید، پشتیبانی‌ها و رفع موانع، نیازمند تلاش، همفکری و برنامه عملی است که باید با تلاش و همت همه دستگاه‌ها تحقق یابد.

خواجه ای تاکید کرد: یکی از اولویت‌های مهم این نهاد انقلابی در سال جاری تأمین و تولید مسکن است و تامین مسکن گامی مهم در دست یابی به توسعه پایدار است که در حال حاظر این نهاد انقلابی به این موضوع توجه جدی دارد به طوری که در راستای سیاست‌ها و راهبردهای توسعه‌ای مسکن کشور گام برداشته است. 

وی گفت: استان زنجان در زمینه اجرای طرح توسعه پایدار منظومه‌های روستایی، تثبیت جمعیت روستائی و ایجاد اشتغال پایدار، اجرای طرح‌های هادی و مقاوم سازی مسکن روستایی و شهری گام‌های ویژه ای برداشته است. 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان از معرفی یک هزار و ۶۵۰ متقاضی مسکن محرومین به بانک‌های عامل در استان برای دریافت تسهیلات خبر داد و گفت: پروژه احداث دو هزار واحد مسکونی محرومان، تا شش ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

خواجه ای افزود: برای ساخت هر واحد مسکونی ۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه با کارمزد پنج درصد و ۳۰ میلیون تومان نیز تسهیلات بلاعوض از سوی بنیاد مسکن استان و همکاری بانک‌های عامل در نظر گرفته شده است.

کد خبر: ۸۱٬۱۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha