۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰
پروژه چهار بانده کردن محور اردبیل- مشگین شهر نیازمند ۸۰ میلیارد تومان اعتبار است
استاندار اردبیل:

پروژه چهار بانده کردن محور اردبیل- مشگین شهر نیازمند ۸۰ میلیارد تومان اعتبار است

اردبیل - استاندار اردبیل از تکمیل پروژه چهاربانده کردن جاده اردبیل- مشگین شهر به طول ۸۵ کیلومتر تا پایان سال آینده خبر داد و گفت: این پروژه نیازمند ۸۰ میلیارد تومان اعتبار است.

به گزارش خبرنگار بازار، اکبر بهنام جو شامگاه پنجشنبه در بازدید از  پروژه راهسازی اردبیل- مشگین شهر گفت: همزمان با اجرای فاز مذکور، عملیات اجرایی ادامه این پروژه نیز به جد ادامه دارد و تلاش می شود کل پروژه چهاربانده کردن جاده اردبیل- مشگین شهر به طول ۸۵ کیلومتر تا پایان سال آینده تکمیل و به بهره برداری برسد.

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه ۹ کیلومتر از این پروژه در جریان سفر ریاست جمهوری به استان افتتاح و به بهره برداری رسید، افزود: تا کنون ۴۰ میلیارد تومان برای پروژه راهسازی اردبیل- مشگین شهر هزینه شده و برای تکمیل کل پروژه ۸۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است.

بهنام جو توسعه راه های مواصلاتی اردبیل را به‌عنوان مهمترین زیرساخت عمران و آبادانی منطقه از اولویت های مهم برنامه ریزی توسعه استان عنوان کردـ

وی گفت: همزمان با این پروژه چندین کارگاه بزرگ پروژه های راه‌سازی استان فعال و به سرعت در حال احداث جاده های چهاربانده در استان هستند.

کد خبر: ۸٬۱۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha