۱۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۴
«هما» نباید پشت تحریم‌ها باقی بماند
وزیر راه و شهرسازی:

«هما» نباید پشت تحریم‌ها باقی بماند

اسلامی، وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) با توجه به توانایی‌هایی که در بخش فنی و مهندسی دارد، نباید پشت تحریم‌ها باقی بماند.

به گزارش بازار به نقل از  وزارت راه و شهرسازی، «محمد اسلامی» در بازدید از شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) افزود: شرکت هواپیمایی ایران‌ایر با سایر شرکت‌های هواپیمایی داخلی ایران قابل مقایسه نیست و آنچه در ایران مهم است مربوط به بخش مهندسی تعمیرات آن است.

وزیر راه و شهرسازی ابراز امیدواری کرد که بتوان توانایی این شرکت را گسترش داد تا در جهت تعمیر و نگهداری و تامین امنیت آن، اقدام کرد.

اسلامی خاطرنشان‌کرد: مردم شاهد تحولات هستند و مسوولان هم شرایط موجود را مشاهده می‌کنند و همه بر این موضوع توافق دارند که ضریب امنیت هواپیمایی هما بالا است.

 وی گفت: شرکت هواپیمایی هما باید حداقل هواپیمای زمین‌گیر  و اکثر پروازها را داشته باشد تا بتوان باعث امیدواری مردم و کشور شود.

برپایه این گزارش، در این بازدید که کاپیتان «علیرضا برخور» رییس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و «سیاوش امیرمکری» مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران نیز حضور داشتند، وزیر راه و شهرسازی از کارگاه ارابه فرود، کارگاه تراشکاری، کارگاه موتور و منطقه پروازی هما بازدید کرد.

کد خبر: ۸۱٬۰۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha