۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶
جوجه ریزی  در واحدهای جوجه کشی استان زنجان  افزایش یافته است
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان:

جوجه ریزی در واحدهای جوجه کشی استان زنجان افزایش یافته است

زنجان- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان، با بیان اینکه جوجه ریز ی در مرغداری های افزایش یافته است، ابراز کرد: مشکل تامین جوجه یک روزه در استان نداریم.

به گزارش خبرنگاربازار، جواد تاراسی ظهر سه شنبه در جلسه کمیسیون تعزیرات حکومتی در محل استانداری زنجان،گفت: خوشبختانه برای تامین نیاز مردم از بابت تامین گوشت قرمز و گوشت مرغ مشکلی نیست. 

وی اظهار کرد: نگرانی در بازار وجود ندارد و آرامش خوبی در بازار گوشت قرمز و مرغ برقرار است.

رئیس سازمان حجهاد کشاورزی استان زنجان، گفت: عمده مصرف نهاده‌های دامی شامل جو، ذرت و سویا است که بیشتر تولیدکنندگان از این نهاده‌ها استفاده می‌کنندو به اندازه نهاده دامی داریم.

تاراسی به بحث خرید گوشت قرمزاشاره کردو افزود: خرید گوشت قرمز  به میزان ۴۰۰ تن در استان زنجان انجام شده است.

وی به وضعیت نهادهای دامی در استان اشاره کرد و یادآور شد: در استان نهاده‌های دامی به اندازه کافی وجود دارد و مشکلی برای تامین نیاز استان وجود ندارد و نهاده های دامی پاسخگوی نیاز است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان، با بیان اینکه جوجه ریز ی در مرغداری های افزایش یافته است، ابراز کرد: مشکل تامین جوجه یک روزه در استان نداریم.

در ادامه این جلسه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان ، از فعالیت۱۳۹ داروخانه در استان زنجان خبر دادو افزود:  از این تعداد ۱۲ داروخانه شبانه‌روزی است و خدمات دارویی به مردم ارائه می‌دهند.

پرویز قزلباش افزود:  ۹ شرکت دارویی در زنجان فعال است و مشکلی در خصوص تامین دارو در استان وجود ندارد.

وی با بیان ابنکه بیمه تامین اجتماعی بدهی زیادی به شرکتهایی دارویی دارد، افزود: باید این مجموعه بدهی خود را پرداخت کند تا شرمت دارویی بتواند دارو وارد کند.

کد خبر: ۸۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha