۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵
 ترانزیت از پایانه مرزی میلک ۱۶ درصد رشد داشت
مدیرکل راهداری سیستان و بلوچستان:

ترانزیت از پایانه مرزی میلک ۱۶ درصد رشد داشت

زاهدان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از رشد ۱۶ درصدی ترانزیت در پایانه مرزی میلک در سال ۹۹ با وجود شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان، ایوب کرد اظهار داشت: مجموع ترانزیت از پایانه مرزی میلک در سال گذشته ۴۰۲ هزار و ۱۶۵ تن کالا بوده که نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ با ۳۴۶ هزار و ۱۰۶ تن رشد ۱۶ درصدی را نشان می‌دهد.

وی بر توسعه تجارت منطقه‌ای و تقویت مبادلات اقتصادی با همسایگان تاکید کرد و افزود: نزدیکی مرز میلک به بندر چابهار، کاهش هزینه و زمان حمل و نقل و واقع شدن در دالان ترانزیتی محور شرق از جمله مزیت‌های پایانه مرزی میلک است که سبب شده مسئولان این سازمان تمام همت خود را برای رونق هر چه بیشتر آن بکار گیرند به طوری که عملیات توسعه محوطه آن از نظر فیزیکی به منظور ارائه خدمات بهتر به مسافران، صاحبان کالا و رانندگان در سطح استانداردهای ملی و بین المللی در حال انجام است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان تاکید کرد: همچنین به منظور افزایش مبادلات مرزی بر اساس مصوبات ششمین کمیسیون مرزی ایران و افغانستان مقرر شد عملیات ساخت پل دوم میلک به موازات پل اول پس از انجام مطالعات لازم از تابستان سال جاری توسط این سازمان عملیاتی شود.

کد خبر: ۸۰٬۹۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha