۱۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱
کلاچ؛ فروشگاه تخصصی موتور سیکلت و اکسسوری

کلاچ؛ فروشگاه تخصصی موتور سیکلت و اکسسوری

در کلاچ کالاها بر اساس دسته‌بندی‌های گوناگون چیده شده‌اند تا راکبان عزیز کالاهای مورد سایت را با توجه به نیازشان مشاهده و خریداری کنند.

به گزارش بازار، در طی سالیان اخیر با رونق گرفتن بازار موتور سیکلت و آمدن برندهای برتر جهانی از جمله بنلی، یاماها، کی تی ام و ... یکی از دغدغه‌های افراد پیدا کردن فروشگاهی است که طیف وسیعی از محصولات را داشته باشد و در آن بی‌طرف و عادلانه مشتری بتواند بین مدل‌ها را تحلیل و مقایسه کند تا از بین گزینه‌ها بهترین خرید را انجام دهد. علاوه بر این داشتن قیمتی منصافه و بر طرف کردن نیازهای پیرامون خریدار موتور سیکلت مانند خرید لوازم یدکی، تجهیزات موتور سواری، کلاه کاسکت و ... یک مزیت بزرگ برای آن فروشگاه است.

مستقیم از گمرک خرید کنید
هر کسی که با دنیای موتور سواری  آشنا باشد می‌داند اصلی‌ترین مرکز خرید و فروش موتور سیکلت در کشور، گمرک تهران است. قیمت‌ها در گمرک چه در تهران چه در هر استانی دیگر بسیار پایین‌تر است و شما می‌توانید لوازم هر موتور سیکلتی را که هیچ جایی یافت نمی‌شود را براحتی در آنجا پیدا کنید. بنابراین بسیار پسندیده است که شما سعی در خرید بی‌واسطه  و مستقیم از گمرک داشته باشید. خوشبختانه کلاچ اولین فروشگاهی است که از دل گمرک کالای مورد نظر را به مشتری در هر کجای کشور می‌رساند، بنابراین قیمت کالاها در کلاچ با هیچ فروشگاه دیگر از جمله دیجیکالا، پدال و... و. قابل قیاس نیست.

کالاهای فروشی در کلاچ
همانطور که گفته شد از موتور سیکلت گرفته تا لوازم موتور سواری و یدکی و جانبی موتور را می‌توانید در سایت کلاچ پیدا کنید. در کلاچ کالاها بر اساس دسته‌بندی‌های گوناگون چیده شده‌اند تا راکبان عزیز کالاهای مورد سایت را با  توجه به نیازشان مشاهده و خریداری کنند. همانطور که می‌توانید ببینید سعی بر این شده تا اکثر محصولات در کلاچ بررسی شوند تا مشتری بتواند بین محصولات بهترین انتخاب را داشته باشد. از جمله کالاهایی که در فروشگاه یافت می‌شود می‌توان به:

    موتور سیکلت
    کلاه کاسکت
    قفل موتور
    لباس موتور سواری
    دزدگیر و ردیاب
    پروتکشن
    باکس

و طیف وسیعی از کالاهای مربوط به موتور سیکلت اشاره کرد.

کلاچ؛ فروشگاه تخصصی موتور سیکلت و اکسسوری

مزایا خرید از Kelaach

- شما در کلاچ می‌توانید یکباره بسیاری از کالاهایی که مورد نیاز شما است را پیدا کنید و آن‌ها را مقایسه و خریداری کنید.
- بسیاری از تجهیزات و قطعات موتور سیکلت و موتور سواری از خارج کشور وارد می‌شود، بنابراین شما باید از اورجینال بودن کالا دریافتی مطمئن شوید. (برای مثال بسیاری از فروشنده‌ها مخصوصاً در شهرستان اقدام به فروش کلاه بی‌کیفیت بجای برندهای معروفی مانند LS۲ و AGV می‌کنند.)
- مشاوره رایگان از طریق واتساپ برای موتور سواران عزیز فراهم شده است.
- ارسال به کل کشور در سریع‌ترین زمان ممکنه.
- سفارش کالاهایی که در هیچ جای کشور نیستند از طریق هماهنگی با مشاوران.
- ارزان‌ترین قیمت در بین فروشگاه‌های اینترنتی.
- فروشگاه خاص و مخصوص موتور سیکلت و اکسسوری‌های مربوط به آن.

کد خبر: ۸۰٬۹۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha