۱۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰
ارزش بازار «وبوعلی» به ۲۰ هزار میلیارد رسید
طی اسفند ماه؛

ارزش بازار «وبوعلی» به ۲۰ هزار میلیارد رسید

ارزش بازار شرکت سرمایه گذاری بوعلی در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ اسفند ماه ۱۳۹۹، با افزایش یک هزار و ۲۹۷ میلیارد و ۸۶۷ میلیون ریال به ۲۰ هزار و ۲۲۱ میلیارد و ۸۸۳ میلیون ریال رسید.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، شرکت سرمایه گذاری بوعلی با سرمایه ۳ هزار میلیارد ریال صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ اسفند ماه ۱۳۹۹ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه گذاری بوعلی با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ اسفند ماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۸ هزار و ۲۳۰ میلیارد و ۵۵۸ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۱۸ هزار و ۹۲۴ میلیارد و ۱۶ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۶۰۷ میلیارد و ۳۷۴ میلیون ریال به ۸ هزار و ۸۳۷ میلیارد و ۹۳۲ میلیون ریال رسید. ارزش شرکت سرمایه گذاری بوعلی نیز با افزایش یک هزار و ۲۹۷ میلیارد و ۸۶۷ میلیون ریال معادل ۲۰ هزار و ۲۲۱ میلیارد و ۸۸۳ میلیون ریال محاسبه شد.

وبوعلی تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۱۶۹ میلیارد و ۴۰۴ میلیون ریال به مبلغ ۸۶۱ میلیارد و ۴۶۹ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۶۹۲ میلیارد و ۶۵ ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه گذاری وبوعلی طی دوره یک ماهه منتهی به اسفند ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۷۷۶ میلیارد و ۷۷۸ میلیون ریال خریداری کرد.

کد خبر: ۸۰٬۹۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha