۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۳
«وبوعلی» خریدار و فروشنده بود
طی دی ماه؛

«وبوعلی» خریدار و فروشنده بود

شرکت سرمایه‌گذاری بوعلی در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ دی ماه ۱۳۹۹، فروشنده و خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۱۰۶ میلیارد و ۳۴۳ میلیون ریال سود کسب کرد.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، شرکت سرمایه‌گذاری بوعلی با سرمایه ۳ هزار میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ دی ماه ۱۳۹۹ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری بوعلی با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ دی ماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۷ هزار و ۶۴۲ میلیارد و ۳۴۳ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۲۱ هزار و ۸۱۶ میلیارد و ۲۳۳ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۴۷۰ میلیارد و ۱۶۴ میلیون ریال به ۸ هزار و ۱۱۲ میلیارد و ۵۰۷ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری بوعلی نیز با کاهش ۴ هزار و ۹۱۰ میلیارد و ۹۰۶ میلیون ریال معادل ۱۶ هزار و ۹۰۵ میلیارد و ۳۲۷ میلیون ریال محاسبه شد.

وبوعلی تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۱۸۳ میلیارد و ۱۳۵ میلیون ریال به مبلغ ۲۸۹میلیارد و ۴۷۸ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۱۰۶ میلیارد و ۳۴۳ میلیون ریال سود کسب کرد .

شرکت سرمایه‌گذاری بوعلی طی دوره یک ماهه منتهی به دی ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۶۵۳ میلیارد و ۲۹۹ میلیون ریال خریداری کرد.

کد خبر: ۶۹٬۸۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha