۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳
افتتاح دبیرخانه شهرسازی الکترونیکی در بجنورد
ظهر امروز راه اندازی شد؛

افتتاح دبیرخانه شهرسازی الکترونیکی در بجنورد

بجنورد - دبیرخانه خدمات الکترونیکی یک پارچه شهرسازی شهرداری بجنورد با هدف کاهش هزینه های شهروندان، ظهر امروز در محل شهرداری منطقه یک افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار بازار، شهردار بجنورد در آیین افتتاح دبیرخانه شهرسازی الکترونیکی اظهار داشت: این نخستین گام شهرداری در راستای تحقق شهر هوشمند و تامین زیرساخت های اجرای طرح میز خدمت الکترونیک است.

هادی زارعی با بیان اینکه اجرای خدمات الکترونیک یک پارچه سازی شهرسازی با پشتیبانی شورای اسلامی شهر و تلاش پرسنل شهرداری در سه گام طراحی و اجرا شده است افزود: گام اول اجرای ممیزی املاک به ظرفیت دو هزار و 600 خانوار در سطح منطقه یک انجام گرفت و تمامی اطلاعات ملکی، سیستمی و الکترونیکی شده است.

شهردار با اشاره به اینکه گام دوم افتتاح دبیرخانه خدمات الکترونیک یک پارچه است، خاطرنشان کرد: این طرح به صورت پایلوت در شهرداری منطقه یک افتتاح شد.

زارعی یادآور شد: گام سوم خدمات الکترونیکی شهرسازی، تسری اجرای برنامه به شهرداری منطقه دو و مشارکت با شرکت مخابرات در اتصال فیبر نوری و لینک ارتباطی آن با دستگاه های خدمات رسان است.

شهردار بجنورد در ادامه، ارتقای سلامت اداری، کاهش مراجعات فیزیکی، تسریع در پاسخگویی، کاهش ترافیک و مصرف کاغذ و تکریم ارباب رجوع را از مزایای راه اندازی خدمات الکترونیکی شهرسازی عنوان کرد.

مهندس زارعی با اشاره به اینکه با الکترونیکی شدن خدمات شهرسازی، مدت بازدید ملک از 15 روز به پنج روز کاهش یافت، تصریح کرد: در نظر داریم با فعال شدن سامانه الکترونیکی شهرسازی، تمامی اطلاعات ملک در زمان بازدید وارد سیستم شود.

کد خبر: ۸۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha