۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱
۵۱۰ بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری ایلام در نوروز ۱۴۰۰
مدیرکل میراث‌فرهنگی ایلام خبر داد

۵۱۰ بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری ایلام در نوروز ۱۴۰۰

ایلام- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام از ۵۱۰ مورد بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری در تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی ایلام، عبدالمالک شنبه‌زاده اظهار کرد: با توجه به وضعیت نارنجی و قرمز قرار گرفتن شهرستان‌های استان به‌منظور پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، بازدیدهای نظارتی از تأسیسات گردشگری و رصد تمامی فعالیت‌های آنها، بصورت شبانه روزی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه این تصمیمات در راستای حفظ سلامت شهروندان و فعالان واحدهای پذیرایی است، افزود: با تشکیل کمیته نظارت کارشناسان این اداره کل و تشدید نظارت این عوامل بر روند فعالیت واحدهای پذیرایی سطح استان انتظار می رود که خطر ویروس کرونا جدی گرفته شود و در صورت فعالیت این واحدها با متخلفان برخورد قانونی می شود.

شنبه زاده با اشاره به مهمترین فعالیت کمیته نظارت بیان کرد: نظارت بر کار مراکز خدماتی، رفاهی، تفریحی، توریستی و به‌ویژه مراکز بین‌راهی همچنین نظارت بر فعالیت مراکز اقامتی شامل هتل، مهمانپذیر، کمپینگ‌ها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و مسافرخانه‌ها برای پیشگیری از ویروس کرونا به ویژه ضدعفونی و گندزدایی این مراکز در دستور کار این کمیته است.

کد خبر: ۸۰٬۸۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha