۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰
زیرساخت ها برای اجرای پوشش بیمه ای واحد فراهم است
عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:

زیرساخت ها برای اجرای پوشش بیمه ای واحد فراهم است

بندپی، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس می گوید امکانات و زیر ساخت ها برای اجرای پوشش بیمه ای واحد فراهم شده است و در دستورکار مجلس قرار می گیرد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمدعلی محسنی بندپی در خصوص ضرورت همپوشانی بیمه ای، گفت: مصوبه پیشین مجلس شورای اسلامی مبنی بر الزام دولت به حذف بیمه های متعدد متاسفانه عملیاتی نشده است و می بینیم افراد بسیاری که تحت پوشش بیمه های مختلف قرار گرفته اند و در واقع افراد از پوشش بیمه ای واحد برخوردار نیستند.

نماینده مردم چالوس، نوشهر و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با بیان این نکته که تعدد بیمه هزینه ای مضاعف بر دوش دولت است به دلایل عدم اجرای پوشش بیمه ای اشاره کرد و گفت: یکی از دلایلی که باعث شده است نسبت به حذف بیمه های متعددی اقدام نشود عدم فراهم شدن زیرساخت های لازم برای همپوشانی بیمه ها بوده است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تاکید کرد: امروز با اجرایی شدن طرح نسخه نویسی الکترونیکی و الکترونیکی شدن پرونده بیمار می توانیم بحث پوشش بیمه ای را در دستور کار مجلس قرار دهیم و با تعیین زمان بندی مشخص می توان پوشش بیمه ای واحدی برای مردم ایران در نظر گرفت.

کد خبر: ۸۰٬۸۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha