۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶
اولین واحدهای طرح اقدام ملی مسکن مهر ماه امسال در زنجان به متقاضیان واگذار می شود
مدیرکل راه و شهرسازی زنجان:

اولین واحدهای طرح اقدام ملی مسکن مهر ماه امسال در زنجان به متقاضیان واگذار می شود

زنجان- بیات منش، مدیرکل راه و شهرسازی زنجان با بیان اینکه ۱۱ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن  در استان زنحان در حال تجهیز کارگاه یا ساخت است، گفت:طبق برنامه ریزی ها اولین واحدهای طرح اقدام ملی مسکن مهر ماه امسال  به متقاضیان واگذار می شود. 

مسعود بیات منش در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه سهم استان  زنجان در طرح اقدام ملی مسکن سه هزار  و ۴۰۰ واحد بود،گفت: با تخصیص زمین تعداد این واحدها به بیش از ۱۵ هزار واحد افزایش یافته  و استقبال زنجانی ها از این طرح بسیار خوب است. 

وی اظهار کرد: ۱۱ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن  در استان زنحان در حال تجهیز کارگاه یا ساخت آن تا طبقه چهارم قرار دارد. 

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان گفت: طبق برنامه ریزی ها اولین واحدهای طرح اقدام ملی مسکن مهر ماه امسال  به متقاضیان واگذار می شود. 

بیات منش با بیان اینکه در سال جدید هم ثبت نام برای طرح اقدام ملی مسکن در استان انجام می شود،ابراز داشت: افراد واجد شرایط می توانند در این طرح ثبت نام کنند. 

وی تصریح کرد: واگذاری و انتقال امتیاز مسکن ملی به غیر، تحت هر یک از عناوین حقوقی، غیرمعتبر و ممنوع است.

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان با بیان اینکه در زنجان زمین به اندازه کافی برای ساخت مسکن وجود دارد،تصریح کرد: عملیات اجرایی ساخت طرح ملی اقدام مسکن در گلشهر کاظمیه و نصر زنجان آغاز شده و تاکنون پیشرفت فیزیکی خوبی داشته است.

کد خبر: ۸۰٬۷۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha