۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۳
برخورد جدی با برهم زنندگان بازار مرغ در آذربایجان شرقی
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی خبر داد؛

برخورد جدی با برهم زنندگان بازار مرغ در آذربایجان شرقی

تبریز- مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی گفت: این سازمان بر بازار مرغ استان نظارت کامل دارد و برابر قانون با متخلفان برخورد می‌کند.

به گزارش بازار، سیداحد یوزباشی با اشاره به فعالیت گسترده گشت های مشترک تعزیرات در تعطیلات نوروزی برای نظارت بر بازار مرغ استان، افزود: در این ایام ماموران این سازمان از سه واحد مرغداری که از عرضه مرغ های خود به کشتارگاه امتناع می کردند ۱۲۰ هزار قطعه مرغ را با ملاحظات قانونی به کشتارگاه ها انتقال دادند.

وی اظهار داشت: همچنین ماموران این سازمان ۴۸ تن مرغ آماده عرضه را نیز از اشخاص فاقدصلاحیت این صنف کشف و علاوه بر برگرداندن آن ها به شبکه توزیع برابر قانون برای متخلفان برخورد کردند و احکام لازم در این خصوص صادر شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی گفت: مسوولیت تعزیرات حکومتی رسیدگی به پرونده های تخلفات صنفی بوده و در موضوع نظارت در کنار دستگاه های نظارتی همکاری می کنند تا مشکلات به وجود آمده در این خصوص ساماندهی شود.

یوزباشی، با بیان اینکه این اداره کل فاقد بازرس بوده و در خصوص نحوه توزیع و عرضه اقلام در مراکز خرید و فروشگاه ها مسوولیتی ندارد، ادامه داد: در راستای حل مشکلات به وجود آمده در بازار عرضه مرغ با هماهنگی های انجام شده کشتارگاه های مرغ ملزم به فعالیت ۲۴ ساعته در ایام تعطیلات نوروزی شدند تا شهروندان در تهیه گوشت مرغ در این روزها در مضیقه نباشند.

وی با اشاره به تهیه و تدوین شیوه نامه اجرایی نحوه نظارت بر شبکه تولید و توزیع مرغ در استان از مرحله تهیه و تولید تا مرحله عرضه و توزیع به مصرف کننده نهایی، یادآوری کرد: این شیوه نامه در ساعات پایانی سال گذشته مکتوب و توسط دادستانی مرکز استان به تمامی دستگاه های متولی امر ابلاغ شد.

کد خبر: ۸۰٬۷۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha