۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰
کاهش دمای همدان تا ۲ درجه سانتیگراد زیرصفر/ وزش باد تداوم دارد
کارشناس هواشناسی همدان:

کاهش دمای همدان تا ۲ درجه سانتیگراد زیرصفر/ وزش باد تداوم دارد

همدان - زاهدی، کارشناس هواشناسی استان همدان از کاهش دمای استان همدان تا ۲ درجه سانتیگراد زیرصفر خبر داد و گفت: نیمه اول هفته آینده هوای استان همدان نسبتاً آرام است و به غیر از روز شنبه که با وزش شدید باد همراه خواهد بود پدیده خاصی مشاهده نخواهیم کرد.

روح الله زاهدی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه طی دو روز گذشته شاهد پدیده های مختلفی در استان همدان بودیم که از جمله آنها و وزش باد شدید در استان همدان بود، گفت: بیشترین سرعت باد در ایستگاه گل تپه با ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت به ثبت رسید.

زاهدی با بیان اینکه سرعت باد در همدان به ۸۶ کیلومتر بر ساعت رسید؛ گفت: در تمام نقاط استان همدان وزش باد شدید با سرعت های بالای ۶۰ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است.

وی از بارش باران به صورت رگبارهای موقتی بیشتر در مناطق شمالی و شمال غرب استان همدان نیز سخن گفت و افزود: بیشترین بارش در گل تپه به میزان ۱۶ میلیمتر ثبت شده و در همدان نیز میزان بارش ۴ میلی‌متر گزارش شده است اما در مناطق جنوبی استان همدان بارش جزئی بوده است.

کارشناس هواشناسی استان همدان با بیان اینکه صبح فردا با توجه به کاهش رطوبت شاهد کاهش محسوس دمای صبحگاهی خواهیم بود؛ افزود: در برخی مناطق شمالی استان همدان دمای کمینه به ۲ تا ۳ درجه زیر صفر می رسد.

زاهدی با بیان اینکه طی روزهای گذشته رگبار و رعد و برق با غبار را در آسمان همدان شاهد بودیم که فردا هم در برخی مناطق شاهد این پدیده خواهیم بود، گفت: نیمه اول هفته آینده هوای استان همدان نسبتاً آرام است و به غیر از روز شنبه که با وزش شدید باد همراه خواهد بود پدیده خاصی مشاهده نخواهیم کرد.

کد خبر: ۸۰٬۵۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha