۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱
افزایش ۶۲ درصدی تردد خودرو در جاده‌های آذربایجان‌شرقی
معاون اداره کل راهداری آذربایجان‌شرقی خبر داد؛

افزایش ۶۲ درصدی تردد خودرو در جاده‌های آذربایجان‌شرقی

تبریز- معاون راهداری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی از افزایش ۶۲ درصدی تردد خودرو در جاده‌های استان در مدت سپری شده از تعطیلات نوروزی خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از راهداری آذربایجان شرقی، غلامرضا رسول زاده افزود: از بیست و پنجم اسفند پارسال تا سوم فروردین امسال بیش از ۵ میلیون  و ۷۰۰هزار دستگاه  خودرو در جاده های آذربایجان شرقی تردد کرده اند.

وی گفت: با این همه محدودیت های کرونایی، آمار تردد در جاده های آذربایجان شرقی خیلی بالاست به گونه ای که تنها در روز سوم فروردین ماه جاری ۶۳۲ هزار و ۷۱۲ وسیله نقلیه در محورهای ارتباطی این استان تردد کرده اند.

وی اضافه کرد: این در حالی است که این رقم در روز سوم فروردین پارسال ۳۰۰ هزار وسیله نقلیه بود و افزایش ۱.۱ برابری را نشان می دهد.

رسول زاده یادآوری کرد: از بیست و پنجم اسفند پارسال تا سوم فروردین ماه سه میلیون و ۵۳۲ هزار وسیله نقلیه در جاده های آذربایجان شرقی تردد کرده بود که نشان دهنده افزایش ۶۲ درصدی است.

وی ادامه داد: روز سوم فروردین امسال آمار ورودی وسایل نقلیه به آذربایجان شرقی ۵۴ هزار و ۲۴۸ وسیله نقلیه و خروجی از استان ۴۹ هزار و ۹۲۶ دستگاه بوده است.

کد خبر: ۸۰٬۵۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha