۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸
کرونا ۴۳۰ تالار و رستوران قم را به تعطیلی کشاند
رئیس اتحادیه تالار، رستوران و تهیه غذای قم:

کرونا ۴۳۰ تالار و رستوران قم را به تعطیلی کشاند

قم - رئیس اتحادیه تالار، رستوران و تهیه غذای قم از تعطیلی ۴۳۰ تالار، رستوران و تهیه غذا و بیکاری کارگران آن خبرداد.

بهرام موسایی در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به تعطیلی همه واحدهای تالار، رستوران و تهیه غذاهای قم بعد از شیوع بیماری کرونا، اظهار داشت: از ابتدای شیوع این بیماری در راستای تأمین سلامت شهروندان اتحادیه تالار، رستوران و تهیه غذای قم اقدام به تعطیلی همه واحدها کرد و این تصمیم با تأکید استان تداوم پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه تعطیلی همه این واحدها تا اعلام رسمی استانداری ادامه خواهد داشت، افزود: در مجموع ۴۳۰ تالار، رستوران و تهیه غذا در استان فعالیت دارند که با توجه به شرایط پیش رو همه برنامه‌ها و مراسم‌ها در آن کنسل یا به تعویق افتاده است.

رئیس اتحادیه تالار، رستوران و تهیه غذای قم خسارت‌های مالی سنگین به واحدها را مورد توجه قرار داد و گفت: علاوه بر این هزینه قبوض برق و بیمه و حقوق کارگران نیز بر واحدها تحمیل می‌شود که نیازمند حمایت و همراهی جدی مسئولان استان است.

به گفته موسایی، در شرایطی که همه این واحدها به تعطیلی اجباری کشانده شده‌اند و هزینه‌های زیادی را متحمل هستند کمترین توقع همراهی مجموعه‌هایی مثل تأمین اجتماعی، شرکت برق و آب و گاز و مالیات و… است. اینکه بعد از این مدت بیکاری و تعطیلی پیامک قطع برق بیاید سبب نارضایتی است.

رئیس اتحادیه تالار، رستوران و تهیه غذای قم، ادامه داد: در این شرایط بحرانی وقتی همه مردم در کنار مسئولان برای گذر از این بحران دست به دست هم داده‌اند انتظار داریم مسئولان نیز برای این مشکلات کارفرماها نیز تدبیری بیندیشند تا هم خسارت‌ها کمتر شود، هم واحدی تعطیلی نشود و به بیکاری کارگری نینجامد.

کد خبر: ۸٬۰۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha