۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴
تحقق ۸۰ درصد اهداف در سال جهش تولید!/ نمایندگان استان در مجلس به مسئولان اجرایی کمک کنند
استاندار اردبیل:

تحقق ۸۰ درصد اهداف در سال جهش تولید!/ نمایندگان استان در مجلس به مسئولان اجرایی کمک کنند

اردبیل - استاندار اردبیل با بیان اینکه در سال گذشته بیش از ۸۰ درصد اهداف جهش تولید در سالی که مزین به همین اسم بود، تحقق عملیاتی را شاهد بودیم، گفت: در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها رفع موانع از مسیر تولید در سرلوحه کار فرمانداران شهرهای مختلف قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار بازار، اکبر بهنام‌جو صبح پنجشنبه در نشست مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران در محل استانداری اردبیل اظهار کرد: در سالی که مقام معظم رهبری به نام تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها نامگذاری کرده، در قالب کارگروه‌های مختلف تلاشمان بر این خواهد بود تا در مسیر تولید تسهیل امور و بهبود فضای کسب و کار را فراهم کرده و مانع از برخی فعالیت‌ها و اقدامات ضد تولید شویم.

وی تصریح کرد: استان اردبیل هر چند واحدهای محدود صنعتی بزرگ و مجتمع‌های عظیم صنعتی را دارد اما در مسیر تحقق اهداف و برنامه‌های تولید از واحدهای متوسط و کوچک حمایت‌های جدی انجام می‌شود تا یک شرایط مناسب را در افزایش توان تولید شاهد باشیم.

تدوین برنامه‌ها در سال ۱۴۰۰ عملیاتی و به تناسب شرایط منطقه‌ای
استاندار اردبیل گفت: در ابتدای سال ۱۴۰۰ با همفکری مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران به این نتیجه رسیدیم تا در سال جدید رفع موانع از مسیر تولید در سرلوحه کار فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد تا هر یک از این مسئولان یک مانع را حداقل در طول سال از مسیر تولید برداشته و به توانمندی این حوزه و پشتیبانی از مسیر تولید و کارآفرینی کمک کنند.

بهنام‌جو افزود: ما اگر در سال جدید بتوانیم این مشکلات و موانع را احصا کرده و در جهت آن گام‌های اساسی برداریم، به راحتی می‌توانیم رضایت سرمایه‌گذاران را به خوبی فراهم کرده و با پرداخت تسهیلات مناسب و به موقع و رفع موانع گمرکی و مالیاتی به تقویت تولید کمکی راستین کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: همه برنامه‌های ما در سال ۱۴۰۰ عملیاتی و به تناسب شرایط منطقه‌ای خواهد بود و از نمایندگان استان در مجلس نیز انتظار داریم در کمیسیون‌های تخصصی به رفع قوانین مزاحم در مسیر تولید همت کرده و مسئولان اجرایی را در سرفصل جدید کمک و حمایت از این بخش همراهی و مساعدت کنند.

ضرورت توجه به احیای بنگاه‌های اقتصادی زودبازده
بهنام‌جو ضرورت توجه به احیای بنگاه‌های اقتصادی زودبازده و همچنین معطل مانده از سال‌های گذشته را یادآور شد و اضافه کرد: در سال جدید نیز یکی از برنامه‌های اصلی ما حمایت از واحدهای راکد و فعال و بازگرداندن آنها به چرخه تولید است که قطعا هم در بخش صنعت و هم بخش کشاورزی و گردشگری به اهداف مورد نظر دست پیدا خواهیم کرد.

وی بیان کرد: در سال گذشته بیش از ۸۰ درصد اهداف جهش تولید در سالی که مزین به همین اسم بود، تحقق عملیاتی را شاهد بودیم و در سال جدید نیز سعی خواهیم کرد از همین ابتدا به رفع موانع تولید در حوزه‌های مختلف اقدام کرده و برنامه‌های عملیاتی را در این بخش مورد توجه و در دستور کار قرار دهیم.

کد خبر: ۸۰٬۵۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha