۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۶
 تحقق شعار سال نیازمند رفع مقررات دست وپاگیر است
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

تحقق شعار سال نیازمند رفع مقررات دست وپاگیر است

بهشهر- رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: تحقق شعار سال جاری نیازمند رفع موانع و مقررات دست و پاگیر و پشتیبانی از تولید است.

به گزارش خبرنگار بازار، عزت اله اکبری تالارپشتی عصر چهارشنبه در نشست بررسی مشکلات واحد تولیدی ام دی اف در بندر امیرآباد با اشاره به شعار سال جاری مبنی بر تولید، پشتیانی ها و مانع زدایی ها اظهار داشت: تولیدکنندگان ام دی اف برای صادرات و واردات مواد اولیه با مشکلات بی شماری روبرو هستند که باید رفع شود.

وی با اظهار اینکه وظیفه دولت برای تحقق شعار مانع زدایی ها بیش تر از سایر بخش ها است، افزود:هرچند مخاطب اصلی آن هر سه قوه به شمار می رود ولی دولت به دلیل دراختیار داشتن امور اجرایی باید برای رفع موانع وارد عمل شود.

وی ادامه داد: همچنین مجلس با وضع قوانین مناسب و حذف مقررات دست وپاگیر در رفع موانع و پشتیبانی از تولید نقش اساسی دارد.

اکبری تالار پشتی با بیان اینکه دولت در حوزه پشتیبانی از تولید باید برنامه داشته باشد، خواستار بهره گیری از ظرفیت های بخش خصوصی و مردم برای تحقق شعار سال شد و گفت: برای تحقق شعار سال باید مقررات دست و پاگیر و خلق الساعه را از پیش تولید برداشت.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه مردم و بخش خصوصی برای تحقق شعار سال آمادگی دارند، یادآور شد: عملیاتی شدن شعار سال جاری سبب رشد و ترقی کشور می شود و برای تحقق آن باید به سرمایه گذار بهاء داد.

کد خبر: ۸۰٬۴۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha