۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲
۴۳ واحد تولیدی زنجان احیا شد
رئیس سازمان صمت زنجان:

۴۳ واحد تولیدی زنجان احیا شد

زنجان- فغفوری، رئیس سازمان صمت زنجان با بیان اینکه باید برای تحقق شعار سال موانع و مشکلات تولید در استان احصا شود، گفت:طی سال گذشته ۴۳ واحد تولیدی تعطیل احیا شد.

ناصر فغفوری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار به شعار سال نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: طی سال گذشته به نام جهش تولید بود ودر این میان هدف و استراتژی سال گذشته امسال هم دنبال می شود. 

وی با بیان اینکه در شعار سال گذشته بخش عمده شعار سال بر عهده بخش خصوصی بود،اظهار کرد: باید برای تحقق شعار سال موانع و مشکلات تولید در استان احصا شود و واحدهای تولیدی تعطیل هم احیا شوند. 

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت زنجان گفت: در این میان همدلی و همراهی مردم و مسئولین در تحقق شعار سال بسیار موثر است. 

فغفوری تاکید کرد: مسائل اقتصادی برای چند سال متوالی است که از سوی مقام معظم رهبری عنوان می‌شود و این نشان می‌دهد که دست اندرکاران نظام به تقویت تولید و رفاه معیشت مردم بسیار توجه و تاکید دارند. 

وی با بیان اینکه شعار امسال باید با حمایت همه‌جانبه و رفع موانع محقق شود،ابراز داشت: در راستای تحقق شعار سال باید دستگاههای دولتی همکاری لازم را داشته باشند. 

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت زنجان تصریح کرد: تولید اشتغال و ثروت را به دنبال داشته و در کاهش بیکاری موثر است. 

فغفوری با بیان اینکه تولید باعث مقاوم سازی اقتصاد می شودتصریح کرد: در سال جاری برای تحقق شعار سازمان صنعت،معدن و تجارت استان برنامه ریزی لازم را در دستور کار قرار خواهد داد. 

وی افزود: طی سال گذشته در راستای تحقق شعار سال ۴۳ واحد تولیدی تعطیل احیا شد و برای بیش از دو هزار و ۸۵۰ نفر اشتغال ایجاد شد.

کد خبر: ۸۰٬۴۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha