۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۶
 پنجره واحد خدمات کسب و کار در استان بوشهر راه‌اندازی شد
به دستور رئیس جمهور؛

پنجره واحد خدمات کسب و کار در استان بوشهر راه‌اندازی شد

بوشهر- مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان بوشهر با اشاره به راه‌اندازی پنجره واحد خدمات کسب و کارهای استانی به دستور رئیس جمهور گفت: این واحد در راستای تسریع در صدور مجوزهای کسب و کارها در بخش‌های سرمایه‌گذاری ایجاد شده است.

به گزارش بازار به نقل از اداره‌کل امور اقتصاد و دارایی استان بوشهر، رسول زارعی با اشاره به راه‌اندازی پنجره واحد خدمات کسب و کارهای استانی در بوشهر به دستور رئیس جمهور اظهار داشت: هدف از راه‌اندازی این واحد، مقررات‌زدایی و تسهیل صدور مجوز، بهبود فضای کسب و کار و ارائه خدمات ویژه به جامعه هدف است.

وی، با تاکید بر توسعه فضای کسب و کار در بخش‌های مختلف بر اساس ظرفیت‌ها گفت: پیاده‌سازی دولت الکترونیک و بهره‌مندی از فناوری اطلاعات و ارتباطات به منظور ارائه خدمات عمومی و تخصصی دولت به مردم از جمله اهداف مصرح و موکد در برنامه‌های توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان بوشهر بیان کرد: با پیگیری مجدانه برای تسهیل و بهبود محیط کسب و کار استان بوشهر در بستر پنجره واحد صدور مجوزها سبب شد توسط وزیر امور اقتصادی و دارایی در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان بوشهر از سامانه الکترونیک صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری رسماً رونمایی شود.

وی به مزیت‌های سامانه الکترونیک صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری پرداخت و تصریح کرد: در راه‌اندازی سامانه صدور مجوزها، مدت زمان انجام فرایند واگذاری زمین از حداقل هشت ماه به  کمتر از ۷۰ روز کاهش یافت.

زارعی از کاهش زمان رسیدگی به درخواست‌ها در اداره کل منابع طبیعی استان بوشهر از ۶۸ روز به چهار روز خبر داد و خاطر نشان کرد: متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌ها در بخش واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران در اداره کل امور اراضی استان بوشهر از ۲۲ روز به دو روز رسیده است.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان بوشهر با اشاره به کاهش مدت زمان پاسخگویی استعلام‌ها در عرصه سرمایه‌گذاری گفت: در این زمینه مدت زمان پاسخگویی به استعلام از ۲۰ روز تا شش ماه به یک تا ۱۰ روز کاهش یافته است.

کد خبر: ۸۰٬۴۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha