۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹
ورود مسافر نوروزی به ایلام ممنوع است
استاندار ایلام:

ورود مسافر نوروزی به ایلام ممنوع است

ایلام- استاندار ایلام با اشاره به اینکه ورود مسافر نوروزی به استان ممنوع است، گفت: تمامی مسیرهای استان باید مدیریت شود.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد نوذری ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران در استانداری ایلام با بیان اینکه ورود مسافر نوروزی به استان ممنوع است، گفت: ورود پلاک های غیر بومی به دهلران و خروج پلاک های بومی از این شهرستان ممنوع است.

وی ادامه داد: همه فرمانداران با همکاری همه دستگاه ها و همراهی مردم  نسبت به برنامه ریزی و اقدامات پیشگیرانه به منظور مدیریت و نظارت بر روند کرونا را انجام دهند.

استاندار ایلام از فرمانداران استان خواست تمامی مسیرهای منتهی به خوزستان باید مدیریت شود.

نوذری با بیان اینکه تجمعات خانوادگی در منازل یک آسیب است، از صدا و سیما، فعالین رسانه ای و افراد موثر در شبکه‌های اجتماعی خواست که نسبت به فرهنگ سازی و تولید محتوا به منظور تاثیر در روند کنترل بیماری همکاری و اقدام کنند.

وی با تشکر از  مردم و همه دستگاه ها در اجرای دستورالعمل ها و ممانعت از چادر زنی، حضور در بقاع متبرکه و مناطق گردشگری،گفت: انتظار از مردم خوب استان این است که در مدیریت کرونا مثل سال گذشته همکاری لازم را داشته باشند تا در پایان تعطیلات شاهد افزایش مبتلایان و بستری ها نباشیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه طبق پیگیری های به عمل آمده مرز مهران بسته است، گفت: با توجه به اینکه دانشگاه علوم پزشکی دبیر کارگروه کرونای استان است، لذا مدیریت درمان، انجام تست ها  و.. با هماهنگی دانشگاه انجام گیرد و سایر اعضا کارگروه با این نهاد همکاری لازم را داشته باشند.

کد خبر: ۸۰٬۳۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha