۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۲
تحقق ۱۱۰ درصدی میزان وصول مالیات در آذربایجان‌شرقی
استاندار آذربایجان شرقی خبر داد؛

تحقق ۱۱۰ درصدی میزان وصول مالیات در آذربایجان‌شرقی

تبریز- استاندار آذربایجان‌شرقی میزان وصول درآمدهای مالیاتی استان را موفقیت‌آمیز توصیف کرد و از تحقق ۱۱۰ درصدی میزان وصول مالیات در آذربایجان‌شرقی خبر داد.

به گزارش بازار، محمدرضا پورمحمدی در بازدید از خزانه معین استان، در جریان آخرین وضعیت جذب و تخصص اعتبارات استانی قرار گرفت.

وی با حضور در ساختمان معاونت نظارت مالی اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی و خزانه معین استان از تلاش‌های کارکنان این مجموعه در تسریع روند جذب و تخصیص اعتبارات و درآمدهای استانی قدردانی کرد.

استاندار آذربایجان‌شرقی در این بازدید میزان وصول درآمدهای مالیاتی استان را موفقیت‌آمیز توصیف کرد و گفت: در شرایط فعلی که با محدودیت‌های مالی ناشی از تحریم‌های اقتصادی مواجهیم، استفاده از راهکارهای مختلف برای تأمین منابع و درآمدهای پایدار برای کشور ضروری است.

وی، ابراز امیدواری کرد که با تلاش مضاعف مسوولان در مدیریت شرایط اقتصادی، سال ۱۴۰۰ با تدبیر و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته سال خوبی برای ملت ایران باشد.

ناصر لایحی، رئیس خزانه معین استان نیز در گزارشی از آخرین وضعیت جذب و تحقق درآمدهای مالیاتی استان ارائه کرد و یادآور شد: درآمدهای پیش‌بینی‌شده مالیاتی استان در سال ۹۹، ۴ هزار و ۳۰۰  میلیارد تومان بود که با احتساب اوراق تسویه، ۱۱۰ درصد محقق شده است.

کد خبر: ۸۰٬۲۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha