۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶
دغدغه رهبر انقلاب برای تولید و جهش تولید همچنان باقی است
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به شعار سال ۱۴۰۰:

دغدغه رهبر انقلاب برای تولید و جهش تولید همچنان باقی است

موسوی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در خصوص چرایی نام گذاری سال ۱۴۰۰ با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی ها» گفت: ما باید بدانیم که دغدغه رهبر انقلاب برای تولید و جهش تولید در سال ۱۳۹۹ بسیار مهم بود.

به گزارش بازار، سید کاظم موسوی در خصوص چرایی نام گذاری سال ۱۴۰۰ با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی ها» گفت: ما باید بدانیم که دغدغه رهبر انقلاب برای تولید و جهش تولید در سال ۱۳۹۹ بسیار مهم بود و در واحدهای تولیدی کشور چون به معنای واقعی و کارشناسی شده، کار پیش نرفت ایشان امسال را با تلفیق و با الفاظ دیگری نسبت به تولید نام گذاری کرده‌اند.

وی متذکر شد: شعار برای رهبر انقلاب است ولی مسئولین چه دولت و چه مجلس باید از لحاظ کاربردی شدن و عملیاتی کردن کارها آستین‌هایشان را بالا بزنند و در این قرن جدید با روحیه جدید و جهادی و مقاومت در حوزه تولید، تولیدکنندگان و مولدین را همراهی و حمایت کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار کرد: عللی که مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر مکررا این جملات را تاکید می‌کنند یک بخش در ارتباط با کالای قاچاق است، بخشی مربوط به واردات برخی از محصولاتی است که در کشور تولید می‌کنیم و بخشی هم صادرات برخی از محصولاتی که در کشور کم داریم و باعث گرانی کالا در داخل می‌شود. لذا نیاز به محاسبه جدی و دقیق و کارشناسانه داریم و باید هم مجلس و هم دولتبه این مسائل توجه داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه در کمیسیون اقتصادی مجلس در سال جدید در حوزه تقنین با توجه به فرمایشات رهبر انقلاب، برنامه‌های خوب و مصوبات خوبی خواهیم داشت، خاطر نشان کرد: ملت ما ملتی بزرگ و سرافراز است و همیشه بیدار و پای کار است و باید از ظرفیت‌های دانشگاهیان، نخبگان، مخترعین و شرکت‌های دانش بنیان استفاده کنیم.

موسوی اظهار کرد: رهبر انقلاب فرمودند ضمن اینکه تولید را انجام دهید، پشتیبانی کنید. یعنی نظارت کنید و اگر کم و کسری در تولید وجود دارد باید تامین کنید و پشتیبانی یعنی مدیریت و تدبیر خوب.

وی افزود: همچنین منظور ایشان از مانع زدایی‌ها همان رفع موانع تولید است. باید با رفع موانع باعث درخشش تولید شویم و نیازهای داخلی را در اقلام مختلف رفع کنیم.

کد خبر: ۸۰٬۱۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha