۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
روزانه قیمت ۶۰ قلم کالا در مازندران رصد می شود
معاون صمت مازندران:

روزانه قیمت ۶۰ قلم کالا در مازندران رصد می شود

ساری- اصغرزاده، معاون بازرسی سازمان صمت مازندران با بیان اینکه روزانه نرخ ۶۰ قلم کالا در استان رصد و نظارت می شود، گفت: با هر گونه تخلف و گران فروشی برخورد می شود.

حسین اصغرزاده در گفتگو با خبرنگار بازار درباره رصد بازار کالاهای اساسی در استان با بیان اینکه روزانه ۶۰ قلم از کالاها در استان از نظر قیمتی رصد می شود، گفت: قیمت این کالاها نسبت به روز، هفته، ماه و سال قبل رصد می شود.

وی با عنوان اینکه هر ساله نسبت به توزیع برخی کالاهای اساسی از جمله میوه شب عید اقدام شده است، گفت: مازندران نسبت به تامین پرتقال شب عید سایر استان نیز اقدام کرده است.

وی درباره افزایش بی رویه قیمت مرغ نیز گفت: توزیع مرغ منجمد از جمله کارها برای تنظیم بازار بوده و ۴۰۰ تن مرغ منجمد در استان توزیع شده است.

اصغرزاده یادآور شد: روزانه حدود ۳۰۰ تن مرغ با نرخ مصوب در بازار توزیع می شود و در کنار آن شکر با قیمت مصوب نیز در استان با نرخ ۸۷ هزار ریالی توزیع شده است.

معاون بازرسی سازمان صمت مازندران درباره رصد بازار با اظهار اینکه طرح کنترل و نظارت بر بازار تا ۱۵ فروردین ادامه دارد، گفت: در این طرح دستگاه های مختلف همکاری دارند و برای مراکز توزیع اقلام شب عید و کالاهای اساسی نظارت می کنند.

کد خبر: ۸۰٬۱۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha