۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸
ساخت دو پایانه مرزی ریمدان و پیشین از سوی ایران
در دیدار کنسولهای پاکستان با مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین المللی مطرح شد

ساخت دو پایانه مرزی ریمدان و پیشین از سوی ایران

‌کنسولهای روادید و امور اجتماعی پاکستان با مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل‌ونقل بین‌المللی در خصوص مسائل حمل‌ونقل بین‌المللی جاده‌ای بین دو کشور دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، منوچهر سلمان‌زاده در این دیدار با اشاره به سابقه ۳۳ ساله موافقتنامه حمل‌ونقل جاده‌ای بین دو کشور و برگزاری کمیسیون‌های مشترک اقتصادی و جاده‌ای افزود: مناسبات حمل‌ونقلی جاده‌ای  دو کشور در سطحی مطلوب بوده و دستور کار اصلی این دیدار رسیدگی به مشکلات روادید رانندگان ایرانی از کنسولگری پاکستان است.

وی اظهار داشت: به‌منظور کاهش زمان صدور روادید رانندگان پیشنهاد گردید، نماینده‌ای از سوی انجمن صنفی شرکتهای حمل‌ونقل بین‌المللی ایران، معرفی و برای تجمیع درخواست روادید اقدام نماید  تا ضمن کاهش مراجعات افراد، امکان هرگونه دخالت واسطه‌ها در این زمینه به حداقل برسد.

سلمان‌زاده خاطرنشان کرد: در راستای افزایش مبادلات تجاری و حمل و نقلی بین دو کشور و با تاکید روسای جمهور دو طرف، ساخت دو پایانه مرزی ریمدان و پیشین از سوی طرف ایرانی آغاز شده است که نیازمند تسریع و توجه بیشتر از سوی طرف پاکستانی است.

این گزارش حاکی است، آقایان سلیمان و شاه‌پسند، کنسولهای روادید و امور اجتماعی پاکستان، ضمن اشاره به گستره خدمات کنسولی پاکستان در تهران، مشهد و زاهدان، نسبت به تصدی مستقیم همکاران سفارت و عدم برون‌سپاری خدمات، مضافاً پاسخگویی و اولویت‌دهی امور رانندگان به دیگر متقاضیان روادید، تاکید و در زمینه رسیدگی به مشکلات مطروحه و اجرای پیشنهادهای طرف ایرانی از طریق مراجع ذیربط اعلام آمادگی نمودند.

گفتنی است در این نشست، نمایندگان صنوف شرکتهای حمل‌ونقل بین‌المللی نیز حضور داشته و درخصوص همکاری بر موارد مطروحه، اعلام آمادگی و برخی پیشنهادها ارائه شد.

کد خبر: ۸٬۰۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha