۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۲
ورودی پایانه مرزی میرجاوه به منظور تسهیل تردد مرزی تعریض شد
مدیرکل راهداری سیستان‌ و بلوچستان:

ورودی پایانه مرزی میرجاوه به منظور تسهیل تردد مرزی تعریض شد

زاهدان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از تعریض یک‌ کیلومتر از ورودی پایانه مرزی میرجاوه به منظور تسهیل تردد مرزی خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان، ایوب کرد اظهار داشت: با توجه به اینکه پایانه‌های مرزی استان اهمیت بسزایی در توسعه اقتصاد منطقه و حمل و نقل بین المللی و افزایش مبادلات با کشورهای همسایه دارند باید از نظر فیزیکی و چگونگی ارائه خدمات به مسافران، صاحبان کالا و رانندگان در سطح استانداردهای ملی و بین المللی بوده و مبتنی بر همین مولفه‌ها فعالیت کنند.

وی ادامه داد: در این راستا این اداره کل با استفاده از توان تیم امانی و پیمانی عملیات تعریض ورودی پایانه مرزی میرجاوه را به طول یک کیلومتر و عرض پنج متر در سه ماهه پایانی سال جاری اجرایی کرد به طوری که در این عملیات شاهد ۴۰ هزار متر مکعب خاکریزی و ۱۰ هزار متر مربع اجرای آسفالت محور بودیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان با بیان اینکه خدمات رسانی مطلوب به زوار پاکستانی در اولویت این اداره کل قرار دارد، تصریح کرد: در این عملیات راهداری محدوده رمپ ورودی زائر سرای امام رضا (ع) میرجاوه نیز برای تردد روان زوار پاکستانی تعریض شد.

وی پایانه‌های مرزی را موتور محرکه اقتصاد محلی ذکر کرد و افزود: از آنجایی که در صورت برخورداری پایانه‌های مرزی از توسعه و رونق مناسب می‌توانند منافع اقتصادی و اجتماعی قابل توجهی را برای کشور به ارمغان آورند این اداره کل بر توسعه زیر ساخت‌های پایانه‌های مرزی اهتمام ویژه ای دارد.

کد خبر: ۸۰٬۰۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha