۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۴
تخصیص اعتبار ۱۴۰ میلیارد تومانی بیمارستان اکباتان همدان
حاجی بابایی خبر داد:

تخصیص اعتبار ۱۴۰ میلیارد تومانی بیمارستان اکباتان همدان

همدان - حاجی بابایی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از تخصیص اعتبار ۱۴۰ میلیارد تومانی بیمارستان اکباتان همدان خبر داد.

حمیدرضا حاجی بابایی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اهمیت پروژه بیمارستان اکباتان در سلامت و درمان و بهداشت منطقه گفت: با توجه به مشکلات پیمانکاری و تعدیل؛ این پروژه مجدد به پیمان گذاشته شده است.

وی افرود: با انتخاب پیمانکار جدید ۱۴۰ میلیارد تومان برای این پروژه پیش بینی شده  که مبلغ ۱۱۴ میلیارد تومان آن در مرحله اول واریز شده بود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان برنامه و بودجه با هماهنگی های صورت گرفته دیروز ۲۵ میلیارد تومان برای این پروژه واریز کرد.

حاجی بابایی عنوان کرد: مرکز آموزشی ـ درمانی اکباتان آخرین مدل از بیمارستان‌های در حال ساخت است که در کنار راه‌اندازی بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی، نیازهای درمانی استان تا حد زیادی برطرف می شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ایجاد زیرساخت های درمانی و تامین تجهیزات پزشکی مورد نیاز جزو اولویت های اجرایی قرار دارد، گفت: احداث بیمارستان اکباتان طرح ملی است و توجه جدی به سرعت بخشیدن در عملیات اجرایی و تکمیل آن داریم.

وی تاکید کرد: امیدواریم با پیگیری  و جدیت این پروژه طی چند ماه آینده به بهره برداری برسد.

کد خبر: ۷۹٬۹۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha