۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۶
اشتغال یک‌هزار و ۶۵۱ نفر در شرکت‌های فناور و دانش بنیان آذربایجان‌شرقی
رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی خبر داد؛

اشتغال یک‌هزار و ۶۵۱ نفر در شرکت‌های فناور و دانش بنیان آذربایجان‌شرقی

تبریز- رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی گفت: یک‌هزار و ۶۵۱ نفر در شرکت‌های مستقر در پارک مشغول به کار هستند که بسیاری از آنان از تحصیلات تکمیلی برخوردار هستند و در سال‌جاری گردش مالی شرکت‌های مستقر به ۳ هزار و ۶۲۱ میلیارد ریال افزایش پیدا کرده است.

به گزارش بازار، عبدالرضا واعظی در مراسم تجلیل از فناوران برتر استان آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اهمیت توجه به فناوری اظهار داشت: بسیاری از شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی توانستند، محصولات فناورانه خود را  در داخل و خارج از کشور به فروش برسانند.

وی افزود: با کمک رسانه‌ها و صدا و سیما توانستیم، خدمات پارک علم و فناوری را به مردم استان اطلاع‌رسانی کنیم و تمام افراد استان که ایده فناورانه نو و اراده برای تولید و تجاری‌سازی آن محصول داشته باشند، می‌توانند از حمایت‌های پارک علم و فناوری برخوردار شوند.

به گفته واعظی، یک‌هزار و ۶۵۱  نفر در شرکت‌های مستقر در پارک مشغول به کار هستند که بسیاری از آنان از تحصیلات تکمیلی برخوردار هستند و در سال‌جاری گردش مالی شرکت‌های مستقر به ۳ هزار و ۶۲۱ میلیارد ریال افزایش پیدا کرده است.

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی با اشاره به استقرار ۳۲۵ شرکت فناور و دانش بنیان در پارک علم و فناوری استان  خاطرنشان کرد: در سال‌جاری ۵۳۷ ایده جدید متقاضی  استقرار در پارک بودند.

واعظی گفت: پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی هم اکنون در لیست تامین‌کنندگان (vendor list) مجموعه‌های بزرگ صنعتی قرار دارد که از این طریق عقد قرارداد فروش محصول فناورانه برای شرکت‌های فناور مستقر فراهم شده است.

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی، بیان کرد: با اخذ مجوز صندوق پژوهش و فناوری استان و استقرار کارگزار ارزیاب شرکت‌های دانش بنیان در استان در سال‌جاری شرکت‌های فناور با سرعت و مقدار مبلغ  بیشتر از  حمایت‌های تسهیلاتی برخوردار خواهند شد.

کد خبر: ۷۹٬۸۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha