۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۴
واکسن کرونای تولیدی ستاد اجرایی فرمان امام باعث عزت و افتخار ایران شد
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

واکسن کرونای تولیدی ستاد اجرایی فرمان امام باعث عزت و افتخار ایران شد

تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: واکسن کرونای تولیدی ستاد اجرایی فرمان امام باعث عزت و افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران شد.

به گزارش خبرنگار بازار، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم عصر امروز در مراسم آغاز مرحله پنجم رزمایش همدلی و احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در تبریز گفت: از طرف مردم آذربایجان از ستاد اجرایی فرمان امام به خاطر برگزاری رزمایش همدلی و احسان و همچنین تولید واکسن ایرانی کرونا قدردانی می کنم.

وی سپس با بیان اینکه اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام در تمامی عرصه ها شایسته است، گفت: این ستاد در دوران کرونا نیز مایه عزت و آبروی نظام شد و با برگزاری رزمایش همدلی و احسان به کمک آسیب دیدگان از شیوع ویروس منحوس کرونا آمد.

امام جمعه تبریز سپس به تولید واکسن ایرانی کرونا توسط این ستاد اشاره کرد و گفت: واکسن کرونا با هماهنگی وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا و توسط متخصصان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تولید شده و نتایج درخشانی داشته است. در دوران کرونا ستاد آبروی نظام شد.

آل هاشم ادامه داد: این واکسن مایه عزت و افتخار شد و در این سال ها شاهد هستیم که هرکجا بحرانی بوده ستاد اجرایی فرمان امام با قدرت وارد صحنه شده است.

وی افزود: ستاد اجرایی فرمان امام در بحران ها نقش اول را داشته و برای همین امروز دشمن از روی عصبانیت رئیس این ستاد و دیگر مجموعه های آن را تحریم می کند، این حکایت از فعالیت های مثبت و بزرگ این ستاد است.

کد خبر: ۷۹٬۸۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha