۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱
واگذاری ۴ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد
رئیس کمیته امداد اعلام کرد

واگذاری ۴ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد

بختیاری، رئیس کمیته امداد گفت: چهار هزار و ۴۰۰ واحد مسکن به صورت همزمان در استان‌های تهران، خراسان جنوبی و کرمان به مددجویان کمیته امداد تحویل شد.

به گزارش بازار، مراسم آغاز بهره‌برداری از ۴۴۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد استان‌های تهران، خراسان جنوبی و کرمان با حضور سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد و محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

رئیس کمیته امداد در این مراسم با تبریک میلاد امام حسین (ع) و اعیاد شعبانیه گفت: امروز به صورت همزمان ۴۴۰۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد تحویل شد که از این تعداد ۲۵۰۰ واحد در استان خراسان جنوبی، ۱۵۴۰ واحد در استان کرمان و ۳۵۲ واحد در استان تهران در اختیار خانواده‌های تحت حمایت قرار گرفت.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه کمیته امداد با سازمان برنامه و بودجه برای ساخت واحدهای مسکونی مددجویان افزود: از این تعداد پنج هزار واحد در استان کرمان تعهد شده است که تاکنون ۲۷۴۴ واحد به مددجویان واگذار شده و ۲۲۵۶ واحد نیز تا نیمه سال ۱۴۰۰ در اختیار خانواده‌های تحت حمایت قرار خواهد گرفت.

بختیاری به برنامه این نهاد برای ساخت پنج هزار واحد مسکن در خراسان جنوبی پرداخت و ادامه داد: در ابتدای سال جاری ۵۰۰ واحد تحویل مددجویان این استان شد؛ امروز نیز ۲۵۰۰ واحد به این، ولی نعمتان واگذار شد و مابقی واحدها تا شهریور ۱۴۰۰ به خانواده‌های تحت حمایت واگذار می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز همچنین ۳۵۲ واحد مسکن به مددجویان استان تهران تحویل شد، خاطرنشان کرد: این واحدها در راستای تفاهم‌نامه با وزارت راه و شهرسازی برای واگذاری واحدهای نیمه‌تمام مسکن مهر، در آذرماه سال در اختیار کمیته امداد قرار گرفت و این نهاد در مدت ۶۲ روز به وعده خود عمل کرد و تا پیش از اتمام سال، با انجام عملیات تکمیلی این واحدها را به مددجویان تحویل داد.

رئیس کمیته امداد با تقدیر از تلاش‌های مجلس شورای اسلامی برای اصلاح و تصویب بودجه به نفع محرومان و نیازمندان، اظهار کرد: مجلس در بودجه ۱۴۰۰ مصوبات خوبی برای محرومیت‌زدایی داشته و امیدواریم سال آینده خبرهای خوبی برای مددجویان داشته باشیم.

کد خبر: ۷۹٬۸۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha