۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۲
کرونا به کسب و کار تولیدکننده های مواد بهداشتی رونق بخشید
استاندار مازندران:

کرونا به کسب و کار تولیدکننده های مواد بهداشتی رونق بخشید

رامسر - استاندار مازندران گفت: کارخانه ها و واحدهای تولید مواد بهداشتی در استان به صورت سه شیفته در حال فعالیت برای تولید اقلام مورد نیاز مقابله با کرونا هستند.

  به گزارش خبرنگار بازار، احمد حسین زادگان شامگاه چهارشنبه در نشست مسئولان رامسر برای مقابله با ویروس کرونا، با اشاره به کمبود برخی اقلام و مواد بهداشتی در استان، این کمبود را ناشی از تقاضای بالای مردم در روزهای اخیر دانست و افزود: با این حال واحدهای تولید مواد بهداشتی استان به صورت سه شیفته و ۲۴ ساعته در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به فعالیت واحد تولید ماسک در کلاردشت افزود: این واحد تعهدات ملی دارد و در کنار آن از ظرفیت های گروه های جهادی و بسیج برای تولید اقلام بهداشتی و ماسک استفاده می کنیم.

وی سرعت شیوع و پیشروی ویروس را در استان بالا دانست و ادامه داد: در این حال برای کنترل و مهار ویروس نیازمند همراهی مردم و رعایت اصول بهداشتی هستیم و با اجرای طرح تب سنجی در مبادی ورودی شمار مسافران وارده به استان را کنترل کرده ایم.

حسین زادگان با اظهار اینکه ورود مسافران به استان کنترل شده است، پایش مسافران وارده از گیلان به مازندران و بالعکس را از جمله برنامه ها بیان کرد و گفت: این طرح از فردا اجرایی می شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه متاسفانه برخی سودجویان اقدام به احتکار و عرضه اقلام بهداشتی با قیمت گزاف کرده اند، افزود: در روزهای قبل با کمک دستگاه امنیتی مقادیر انبارهای مواد بهداشتی احتکار شده کشف شده است.

۵۵۰ مازندرانی مشکوک به کرونا در بیمارستان ها بستری هستند و تاکنون ابتلای ۸۱ نفر به این ویروس تایید و ۱۳ نفر نیز فوت کردند.

کد خبر: ۷٬۹۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha