۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴
مصرف روزانه مرغ در زنجان ۳۰ تن است/ توزیع روزانه ۱۰۰ تن مرغ
معاون امور اقتصادی استانداری زنجان:

مصرف روزانه مرغ در زنجان ۳۰ تن است/ توزیع روزانه ۱۰۰ تن مرغ

زنجان- آبی پور، معاون امور اقتصادی استاندار زنجان با بیان اینکه کمبودی در بازار گوشت مرغ استان وجود ندارد، گفت: مصرف روزانه مرغ در استان ۳۰ تن است. 

محمدرضا آبی‌پور در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه کمبودی در بازار گوشت مرغ  در استان زنجان وجود ندارد،گفت: مصرف روزانه مرغ در استان ۳۰ تن است. 

وی با بیان اینکه مردم برای روزهای تعطیل عید نوروز گوشت مرغ ذخیره می کنند،اظهار داشت: هم‌اکنون روزانه ۱۰۰ تن گوشت مرغ در استان توزیع می‌شود.

معاون امور اقتصادی استانداری زنجان با بیان اینکه از پنجم فروردین ‌ماه کشتار مرغ در استان از سر گرفته می شود، گفت: قیمت گوشت مرغ در استان ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان بوده و قیمت پایین تری نسبت به سایر استان‌ها دارد. 

آب پور با بیان اینکه امکان خروج گوشت مرغ از زنجان وجود ندارد، تاکید کرد: باید خود مردم نیز اجازه ندهند که مرغ از شبکه خارج شود.

وی به تولید روغن خوراکی در استان زنجان اشاره کرد و ابراز داشت: روغن هم‌اکنون به اندازه کافی در فروشگاه‌های استان وجود دارد.

معاون امور اقتصادی استانداری زنجان با بیان اینکه روغن خوراکی توسط کارخانه روغن نباتی جهان تولید می شود، تصریح کرد: روغن خوراکی به اندازه کافی وجود دارد.

کد خبر: ۷۹٬۶۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha