۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳
انتقاد از عدم پرداخت حقوق اسفندماه بازنشستگان
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس مطرح کرد

انتقاد از عدم پرداخت حقوق اسفندماه بازنشستگان

مقتدایی، نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، از بی‌توجهی مسئولان مربوطه نسبت به پرداخت حقوق اسفندماه بازنشستگان انتقاد کرد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، عباس مقتدایی  نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی در نامه آنی به رئیس جمهور  از عدم توجه سازمان برنامه و بودجه و سایر مسئولان مربوطه به عدم پرداخت حقوق اسفندماه بازنشستگان انتقاد کرد.

متن این نامه به شرح زیر است:

جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای دکتر روحانی
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
باسلام و احترام،

همانگونه که مستحضرید تاکنون حقوق اسفندماه بازنشستگان کشوری پرداخت نگردیده است. پیگیری اینجانب از صندوق بازنشستگی کشوری بیانگر آن است که تا این لحظه سازمان برنامه و بودجه به تعهد خود عمل نکرده و پیگیری های مکرر مسئولین مربوطه نیز نتیجه ای نداشته و بی توجهی به این امر مهم، باعث گلایه مندی جدی بازنشستگان عزیز کشور شده است. آیا سازمان برنامه و بودجه متوجه نیست که بازنشسته عزیز چگونه در این روزهای باقی مانده سال و افزایش بی رویه قیمت کالاهای اساسی در سایه عدم مدیریت صحیح متولیان امر، مایحتاج عید و نوروز ۱۴۰۰ را تهیه کند؛ درحالیکه حقوق او همچنان پرداخت نشده است!؟

مستدعی است ضمن ارائه رهنمود لازم به متولیان امر، دستور فرمایید در اسرع وقت منابع لازم جهت پرداخت حقوق اسفندماه بازنشستگان دراختیار صندوق بازنشستگی قرار گیرد تابا قید فوریت پرداخت صورت گیرد.

از حسن توجه جنابعالی قدردانی می نماید.

کد خبر: ۷۹٬۶۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha