۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹
ستاد اجرایی در استان سمنان ۸ هزار بسته معیشتی توزیع کرد
رئیس ستاد اجرایی استان سمنان:

ستاد اجرایی در استان سمنان ۸ هزار بسته معیشتی توزیع کرد

سمنان- احمدی، رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان سمنان از توزیع هشت هزار بسته معیشتی به ارزش پنج میلیارد تومان در پنجمین مرحله رزمایش مواسات در سطح استان خبر داد.

حامد احمدی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در پنجمین رزمایش مواسات و همدلی مومنانه در سطح استان سمنان هشت هزار بسته اقلام مصرفی مورد نیاز خانواده‌ها را توزیع کرده است، بیان داشت: این بسته‌ها بین آسیب دیدگان از کرونا و محرومان جامعه در شهرها و روستاهای استان توزیع شد.

وی با بیان اینکه ارزش کلی این بسته‌های توزیعی، پنج میلیارد تومان برآورد می‌شود، ابراز کرد: به صورت متوسط ارزش هر بسته اقلام بیش از ۶۰۰ هزار تومان برآورد می‌شود.

رئیس ستاد اجرایی استان سمنان با بیان اینکه این اقلام مورد نیاز مردم در شب عید شامل برنج، حبوبات، روغن، رب گوجه، ماکارونی، مرغ و … بوده است، تاکید کرد: جامعه هدف این اقلام بیشتر افراد آسیب دیده از کرونا و نیازمندان هستند.

احمدی با بیان اینکه با شروع ماه مبارک شعبان، توزیع تدریجی اقلام در تمام هشت شهرستان استان سمنان آغاز شده است، گفت: سعی داریم تا پیش از آغاز سال نو توزیع این اقلام را به اتمام برسانیم که در این راستا از گروه‌های جهادی همکار در سطح استان کمک گرفته و از بزرگترین شهرها تا دورافتاده‌ترین روستاهای محروم استان، توزیع اقلام صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه خانواده زندانیان نیز در زمره جامعه هدف این اقلام هستند، گفت: جامعه هدف نیازمندان و آسیب دیدگان توسط گروه‌های جهادی و امداد محله شناسایی و توزیع اقلام مورد نیاز مردم توسط آنها صورت می‌گیرد.

کد خبر: ۷۹٬۵۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha