۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵
۲ هزار فرصت شغلی در حوزه فرشبافی اردبیل ایجاد شده است
رئیس اتحادیه صنف تولیدکنندگان و بافندگان فرش دستباف اردبیل:

۲ هزار فرصت شغلی در حوزه فرشبافی اردبیل ایجاد شده است

اردبیل- حسنی، رئیس اتحادیه صنف تولیدکنندگان و بافندگان فرش دستباف استان اردبیل گفت: ۳۵۰ بافنده فرش تحت پوشش این مجموعه قرار گرفته و در این زمینه اشتغال‌زایی برای ۲ هزار نفر محقق شده است.

مالک اژدر حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در راستای تولید فرش و تابلو فرش تمهیدات لازم به کار گرفته شده و تمام سعی و تلاش ما بر این است که بتوانیم طبق نیاز و سلیقه مشتری ورود پیدا کنیم که در این زمینه استفاده از نخ‌های با کیفیت و رنگ طبیعی در دستور کار قرار گرفته است.

وی بیان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای تحقق اهداف مورد نظر برای مورد پسند بودن و جلب سلیقه مشتری انجام شده است که در این زمینه استفاده از رنگ‌های طبیعی و گیاهی در تولیدات خود به عنوان یک اولویت اساسی مبنای کار قرار گرفته است.

رئیس اتحادیه صنف تولیدکنندگان و بافندگان فرش دستباف استان اردبیل گفت: اهمیت به توسعه صادرات محصولات فرش در استان اردبیل یک اولویت اساسی است که در این زمینه درصدد هستیم محصولات تولیدی را به بازار جهانی عرضه کنیم.

حسنی ادامه داد: در راستای پیدا کردن بازار داخلی و خارجی برای فرش، درصدد هستیم استفاده از تحصیل‌کردگان رشته دانشگاهی فرش را مبنای کار قرار داده و در این زمینه سلیقه بازار در بافت فرش  را مورد توجه قرار داده ایم.

وی تصریح کرد: ۳۵۰ بافنده فرش تحت پوشش این مجموعه قرار گرفته و در این زمینه اشتغال‌زایی برای ۲ هزار نفر محقق شده و در این زمینه درصدد هستیم تا این اشتغال‌زایی را به ۳ هزار نفر برسانیم که این موضوع به عنوان یک اولویت اساسی و مهم مطرح است.

کد خبر: ۷۹٬۴۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha