۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
تحقق «جهش تولید» با افزایش ۲۵ درصدی تولیدات/ آغاز به کار خط تولید محصولات جدید در سال ۱۴۰۰
مدیرعامل کارخانجات لوازم خانگی پارس اعلام کرد

تحقق «جهش تولید» با افزایش ۲۵ درصدی تولیدات/ آغاز به کار خط تولید محصولات جدید در سال ۱۴۰۰

قزوین- محمد زاده، مدیرعامل کارخانجات لوازم خانگی پارس گفت: تحقق فرمان «جهش تولید» از سوی مقام معظم رهبری در سال جاری به عنوان یک راهبرد اساسی مد نظر قرار گرفت که با افزایش ۲۵ درصدی تولیدات در مجموعه ما همراه بود.

ایرج محمد زاده پیش از ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار بازار در قزوین که در حاشیه نشست پایان سال مدیران شرکت لوازم خانگی پارس با مدیرعامل و هیئت مدیره برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مهم ترین اولویت های ما در شرایط امروز کشور تولید محصول ایرانی با کیفیت و اقتصادی بود که بخش قابل توجهی از جامعه توان خرید و استفاده از آن را داشته باشند.

وی گفت: از این رو سال جاری با توجه ویژه به فرمان جهش تولید موفق شدیم بیش از ۱۴۰ هزار دستگاه از تولیدات این شرکت را روانه بازار کنیم در حالی که از برآوردها نیز جلوتر هستیم.

مدیرعامل کارخانجات لوازم خانگی پارس عنوان کرد: این در حالی است که در سالی که بر ما گذشت فشارهای مختلف از کمبود مواد اولیه تا تغییرات سنگین در کارخانجات پارس وجود داشت و با این حال با تکیه بر توان داخلی، استفاده از توانمندی ها و ظرفیت های موجود و نیروی انسانی ارزشمند موفق شدیم بسیاری از محدودیت های موجود را از میان برداریم و در شرایطی که گمان میشد توان تولید روزانه ۵۰۰دستگاه در مجموعه وجود دارد تا روزانه ۹۰۰ دستگاه تولید و عرضه بازار کنیم.

خط تولید محصولات جدید در سال آینده آغاز به کار می‌کند
مدیرعامل پارس همچنین از ایجاد خط تولید محصولات جدید این شرکت در سال آینده خبر داد و گفت: سال آینده علاوه بر تغییراتی که در خط تولید محصولات برودتی این شرکت خواهیم داشت، خط تولید محصولات جدید راه اندازی می شود.

محمد زاده افزود: راه اندازی خط تولید ماشین لباسشویی جدید پارس از برنامه های جدی ما برای سال آینده است و تلاش میکنیم تا سهم پارس از تحقق اشتغال، پویایی اقتصادی و رازآوری را برای کشور همانند گذشته اجرایی کنیم.

کد خبر: ۷۹٬۴۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha