۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲
مشخص شدن حقوق سربازان پس از تصویب شورای نگهبان
معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح عنوان کرد

مشخص شدن حقوق سربازان پس از تصویب شورای نگهبان

زارع کمند، معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پس از تایید و تصویب شورای نگهبان مبلغ قطعی حقوق سربازان مشخص خواهد شد.

به گزارش بازار، سردار محمد جواد زارع کمند، حقوق و معیشت سربازان را از جمله چالش‌های پیش رو خواند و افزود: سال گذشته اقدامات بسیار خوبی را تمامی دست اندرکاران این موضوع داشتند و در قانون بودجه امسال اعتبارات خوبی را پیش بینی کردند و انشاء الله حقوق سربازان به میزان قابل ملاحظه‌ای افزایش یابد.

وی گفت: در خصوص معیشت سربازان هم اقدامات خوبی انجام شده است. در حوزه خوراک، پوشاک، فوق العاده ماموریت و هزینه‌های سفر کارکنان وظیفه کارهای بسیار خوبی انجام شده است که امیدواریم پس از تصویب قانون بتوانیم در سال ۱۴۰۰ این اقدامات را عملیاتی کنیم که بخش اعظمی از مشکلات سربازان برطرف شود.

سردار زارع کند با اشاره به این که سربازان در نیروهای مسلح و کشور در ایجاد امنیت نقش آفرینی دارند، افزود: بحث امنیت و دفاع از کشور بسیار مهم است که اگر نباشد هیچ توسعه‌ای در کشور اتفاق نمی‌افتد.

وی ادامه داد: سربازان در عرصه‌های دیگر چه در نیروهای مسلح و چه در جامعه نقش‌های بسیار زیادی می‌آفرینند و خدمات شایسته‌ای را به جامعه ارائه می‌دهند.

سردار زارع کمند افزود: منزلت افزایی به سربازان و فرهنگ سازی در این موضوع یکی از اولویت‌های ستاد نیروهای مسلح است که در این زمینه اقدامات مشترکی انجام شده است.

معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ما معتقدیم خدمت سربازی با رویکردی که در نیروهای مسلح وجود دارد باید به این سمت برود که بتوانیم حداکثر تلاش مان را برای تعالی جوانان در این دوره داشته باشیم و علاوه بر ایجاد امنیت در جامعه بتوانیم نیروهایی به عنوان کادرهای آینده نظام و کشورمان تربیت کنیم و تحویل جامعه دهیم.

کد خبر: ۷۹٬۴۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha