۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶
 ۳۳ هزار میلیارد ریال در بخش صنعتی مازندران سرمایه گذاری شد
رئیس سازمان صمت مازندران:

۳۳ هزار میلیارد ریال در بخش صنعتی مازندران سرمایه گذاری شد

ساری- رئیس سازمان صمت مازندران میزان سرمایه گذاری در بخش صنعتی را در سال جاری بیش از ۳۳ هزار میلیارد ریال اعلام کرد.

به گزارش بازار به نقل از صمت مازندران، حسینقلی قوانلو اظهار داشت: از فروردین ماه سال جاری تا پایان بهمن ماه میزان ۳۳ هزار و ۵۷۲ میلیارد ریال در بخش صنعت مازندران سرمایه گذاری و تعداد ۲۱۹ فقره پروانه بهره برداری صنعتی صادر شده است.

وی افزود: میزان سرمایه گذاری انجام شده در این طرح‌های صنعتی بالغ بر ۳۳ هزار و ۵۷۲ میلیارد ریال و با پیش بینی اشتغال چهار هزار و ۱۸۱ نفر بوده است.

وی رشد پروانه های صادر شده در بخش صنعت استان نسبت به مدت مشابه قبل را ۱۶ درصد اعلام و تصریح کرد: سرمایه گذاری انجام شده در این حوزه نسبت به همین مدت در سال قبل بالغ بر ۱۴۰ درصد بوده است و تمام این واحدهای صنعتی که پروانه بهره برداری گرفته اند در حال فعالیت هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در ادامه به صدور هزار و ۶۳ فقره جواز تاسیس طی 11 ماهه سال جاری منتهی به بهمن ماه اشاره و اظهار داشت: سرمایه گذاری پیش بینی شده در جواز های تاسیس ۲۸۷ هزار و ۹۷ ریال و با پیش بینی اشتغال ۲۴ هزار و ۳۳۳ نفر باشند.

قوانلو در پایان تاکید کرد: حجم جوازهای تاسیس صادر شده بیانگر رشد صنعتی و آغاز به کار واحد های جدید در استان است که صدور این تعداد جواز تاسیس نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۱ درصد رشد داشته است.

کد خبر: ۷۹٬۳۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha