۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۵
سود هر سهم «وپترو» افزایش یافت
نسبت به دوره مشابه گذشته؛

سود هر سهم «وپترو» افزایش یافت

شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود ۱۷۳ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۸۰ ریال اعلام شده بود، از افزایش ۱۱۶ درصدی در هر سهم حکایت دارد.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی با سرمایه یک هزار و ۸۲۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۹ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی در دوره یاد شده، مبلغ ۳۱۵ میلیارد و ۳۸۶ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۱۷۳ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۱۱۶ درصدی برخوردار است.

این شرکت بورسی سود انباشته پایان دوره را مبلغ ۹۹۸ میلیارد و ۶۵۵ میلیون ریال اعلام کرده است.

یادآوری می‌شود وپترو در دوره ۹ ماهه سال مالی منتهی به ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ ۸۰ ریال و سود خالص را ۱۴۵ میلیارد و ۶۸۷ میلیون ریال قید کرده است.

همچنین براساس این گزارش، ارزش بازار شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی در دوره یاد شده، با افزایش ۳ هزار و ۵۶ میلیارد و ۴۸۸ میلیون ریال به ۲۴ هزار و ۱۰۶ میلیارد و ۱۰۳ میلیون ریال رسید. بهای تمام شده این شرکت نیز با افزایش ۵۴۸ میلیارد و ۸۶۲ میلیون ریال معادل یک هزار و ۸۱۱ میلیارد و ۱۱۸ میلیون ریال محاسبه شد.

وپترو تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۲۰۶ میلیارد و ۳۷۸ میلیون ریال به مبلغ معادل ۵۷۶ میلیارد و ۶۴۵ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ ۳۷۰ میلیارد و ۲۶۷ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۵۸۴ میلیارد و ۴۶۵ میلیون ریال خریداری کرد.

کد خبر: ۷۹٬۳۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha