۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
«وپترو» زیان ده شد
نسبت به دوره مشابه گذشته؛

«وپترو» زیان ده شد

شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیایی در دوره شش ماهه منتهی به ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود چهار ریال زیان شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم سه ریال اعلام شده بود، از شناسایی زیان هر سهم حکایت دارد.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیایی با سرمایه یک هزار و ۸۲۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۶ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیایی در دوره یاد شده، مبلغ ۷ میلیارد و ۶۶۴ میلیون ریال زیان خالص محقق کرد و بر این اساس مبلغ ۴ ریال زیان به ازای هر سهم خود شناسایی کرد.

این شرکت بورسی سود انباشته پایان دوره را ۹۸۶ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال اعلام کرده است.

یادآوری می‌شود وپترو در دوره ۶ ماهه سال مالی منتهی به ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ ۳ ریال و سود خالص را ۴ میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال قید کرده است.

همچنین براساس این گزارش، ارزش بازار شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیایی در دوره یاد شده، با افزایش ۶۰۸ میلیارد و ۴۰۸ میلیون ریال به ۲۱ هزار و ۶۲۸ میلیارد و ۲۳ میلیون ریال رسید. بهای تمام شده این شرکت نیز با افزایش ۱۰۸ میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال معادل یک هزار و ۳۴۱ میلیارد و ۱۴۷ میلیون ریال محاسبه شد.

وپترو تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۱۷۳ میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال به مبلغ معادل ۲۳۹ میلیارد و ۳۷۳ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ ۶۶ میلیارد و ۲۳۳ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیایی طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۱۱۱ میلیارد و ۲۵۸ میلیون ریال خریداری کرد.

کد خبر: ۷۴٬۴۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha