۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲
صادرات محصولات دانش‌بنیان اردبیل در اولویت حمایت قرار دارد/ رشد ۳ برابری اعتبارات
رئیس پارک علم و فناوری اردبیل:

صادرات محصولات دانش‌بنیان اردبیل در اولویت حمایت قرار دارد/ رشد ۳ برابری اعتبارات

اردبیل - ابراهیم پور، رئیس پارک علم و فناوری اردبیل گفت: صادرات محصولات شرکت‌های دانش بنیان در سال آینده در اولویت برنامه‌های حمایتی پارک است.

حبیب‌ ابراهیم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: در سال ۹۹ پارک علم و فناوری اردبیل عملکرد قابل قبولی را در همه حوزه‌ها داشته است و به رغم شیوع کرونا و محدودیت‌های ایجاد شده جوانان نوآور و خلاق با حضور در پارک سعی کردند به توسعه علم و فناوری‌های روزآمد کمک کنند.

وی خاطرنشان کرد: امسال برگزاری رویدادهای مختلف کارآفرینی، راه‌اندازی کانون‌های شکوفایی و خلاقیت، حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و تجهیز واحدهای فناور مورد توجه جدی قرار گرفت تا زمینه تحول اساسی در این مجموعه شکل گیرد.

‌ رئیس پارک علم و فناوری اردبیل سال آینده را سال شکوفایی پارک علم و فناوری در ابعاد مختلف اعلام کرد و گفت: با رشد سه برابری اعتبارات پارک همچنان تلاش ما بر این است تا زیرساخت‌های مورد نیاز در حمایت از فناوران و محققان را به وجود آوریم تا در بخش‌های مختلف پارک علم و فناوری بتواند ماموریت خود را به شایستگی انجام دهد.

ابراهیم‌پور بیان کرد: در بخش صادرات محصولات ارزشمند شرکت‌های دانش بنیان تلاش خواهیم کرد تا به کشورهای همسایه این صادرات انجام شود که تنوع تولید در این بخش می‌تواند یکی از مزیت‌های تقویت حوزه صادرات باشد.

وی به تحقق ۱۰۰ درصدی اشتغال و کارآفرینی در پارک اشاره و تصریح کرد: با تلاش و همتی که ۳۴ شرکت دانش بنیان استان در سال جهش تولید داشتند موفق شدیم در کنار تولید محصولات متنوع فرصت اشتغال بیش از یک هزار و ۲۰۰ نفری را در این مجموعه فراهم آوریم.

رئیس پارک علم و فناوری اردبیل گفت: تلاش کردیم تا در کنار جبران عقب‌ماندگی استان در راه‌اندازی پارک‌های علم و فناوری به نوعی با راه‌اندازی مراکز متعدد نوآوری و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در برخی از حوزه‌ها گوی سبقت را از پارک‌های باسابقه دیرین برباییم.

کد خبر: ۷۹٬۳۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha