۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
توزیع روزانه مرغ گرم در قزوین از مرز ۱۶۰ تن عبور کرد
معاون استاندار قزوین:

توزیع روزانه مرغ گرم در قزوین از مرز ۱۶۰ تن عبور کرد

قزوین- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: با همکاری خوب مرغداران استان و سه کشتارگاه قزوین مرغ، ۱۶۱ هزار و ۶۴۵ کیلوگرم مرغ گرم در سطح بازار استان توزیع شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، عیسی قبادی اظهار داشت: طی چند ماه گذشته به دلیل مشکلاتی که در تامین نهاده های دامی ایجاد شده بود کمبود مرغ در بازارها احساس می شد که با برنامه ریزی و توزیع مرغ منجمد بخشی از نیاز ایجاد شده در بازار رفع شد.

وی با اشاره به لزوم تشدید نظارت بر توزیع مناسب مرغ در شهرهای مختلف استان، افزود: با وجود کشتار مناسب مرغ به میزان نیاز استان که طی روزهای اخیر حتی به دو تا سه برابر بیشتر از نیاز استان نیز رسیده است که از این رو  باید نظارت ها بر روند توزیع افزایش یابد تا از سوء استفاده سودجویان جلوگیری شود.

معاون استاندار افزود: روند توزیع مرغ گرم و همچنین توزیع روزانه مرغ منجمد در فروشگاه های بزرگ با قوت ادامه دارد تا هر گونه دغدغه و نگرانی شهروندان در ایام پایانی سال نسبت به تامین اقلام اساسی از بین برود.

قبادی گفت: امروز بیشترین میزان توزیع گوشت مرغ در سطح استان در بین روزهای اخیر رقم خورد که باید از تلاش دستگاه های متولی و همکاری خوب مرغداران استان در این زمینه تشکر کرد.

معاون امور اقتصادی استانداری قزوین اضافه کرد: با تداوم این روند، قطعا نیاز شهروندان و رستورانها به گوشت مرغ مرتفع خواهد شد و طی روزهای آینده آرامشی را در بازار این محصول مشاهده خواهیم کرد.

وی گفت: خوشبختانه جوجه ریزی مرغداری ها برای تامین مرغ شب عید هم به گونه ای صورت گرفته است که مرغ در ایام عید بیش از نیاز مردم در بازار توزیع شود.

کد خبر: ۷۹٬۲۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha