۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
قیمت هر کیلوگرم مرغ گرم در بازار همدان ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان تعیین شد
مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان:

قیمت هر کیلوگرم مرغ گرم در بازار همدان ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان تعیین شد

همدان - جودکی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: قیمت هر کیلوگرم مرغ گرم در بازار همدان ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان تعیین شده است.

داریوش جودکی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به حضور میدانی معاون اجرایی تعزیرات حکومتی و کارشناسان تعزیرات حکومتی استان همدان در بازار همدان گفت: این گروه با همکاری بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف ضمن حضور میدانی در بازار بر نحوه توزیع مرغ نظارت کردند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی همدان گفت: براساس تصمیم ستاد تنظیم بازار قیمت سراسری هرکیلوگرم مرغ ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام شده و هرواحد صنفی که بالاتر از این قیمت مرغ عرضه کند جریمه نقدی خواهد شد ضمن اینکهمغازه وی پلمب و سهمیه وی نیز قطع خواهد شد.

وی با اشاره به بازرسی سرزده دادستان همدان از بازار این شهر نیز گفت: در این بازدید دو متهم به دلیل عدم عرضه مرغ و نگه داری مرغ به نیت گرانفروشی به دستور دادستان به تعزیرات حکومتی احضار شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان افزود: گشت مشترک تعزیرات حکومتی تویسرکان نیز از دو فروشگاه بزرگ مقادیری گوشت و مرغ تاریخ مصرف گذشته کشف و برای یکی از این فروشگاه ها پرده تخلف به مدت یک هفته نصب شد.

جودکی با بیان اینکه از مردم تقاضا داریم شکایات و گزارش های خود را حضوری به تیم مستقر در میدان امام خمینی (ره) همدان اراه دهند، گفت: مردم می توانند از طریق تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل تعزیرات حکومتی و تلفن گویای ۱۲۴ و سامانه www.۱۲۴.ir و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ وتارنمای t۱۳۵.ir شکایات خود را اعلام کنند.

کد خبر: ۷۹٬۱۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha