۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
اختصاص ۴۵ میلیارد تومان به پروژه های آبرسانی آذربایجان شرقی
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی خبر داد

اختصاص ۴۵ میلیارد تومان به پروژه های آبرسانی آذربایجان شرقی

تبریز- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی از اختصاص ۴۵ میلیارد تومان برای اجرای خط انتقال آبرسانی از نهند به تبریز و چند پروژه آبرسانی استان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی، داود بهبودی اظهار کرد: بنا به پیشنهاد وزارت کشور و تایید سازمان برنامه و بودجه کشور، مبلغ چهارصد و پنجاه میلیارد ریال (۴۵ میلیارد تومان) به صورت تملک دارایی سرمایه ای، برای اجرای خط انتقال آبرسانی از نهند به تبریز، پروژه حفر ۳۰ حلقه چاه در نهند و نیز افزایش ظرفیت ایستگاه پمپاژ شماره ۵ آبرسانی زرینه رود به تبریز در اختیار سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اهمیت اختصاص این اعتبار در سرعت بخشیدن به پروژه های آبرسانی استان، افزود: کلان شهر تبریز در سال های اخیر با مشکلات عمده در زمینه آب مواجه و شاهد قطعی های مکرر آب شرب در فصل تابستان بوده است.

بهبودی با بیان اینکه سرانه مصرف آب به دلایل بهداشتی و توسعه شهر تبریز، افزایش یافته، افزود: نیاز به تامین آب از منابع مختلف با افزایش ظرفیت های موجود و تسریع پروژه های نیمه تمام با اعتبار پیش بینی شده برای کوتاه مدت گره گشای مشکلات شرب شهر تبریز خواهد بود.

کد خبر: ۷۹٬۱۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha