۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۲
 ۹۰ درصد ادارات شهرستان خدابنده خودرو ندارند
نماینده مردم خدابنده در مجلس:

۹۰ درصد ادارات شهرستان خدابنده خودرو ندارند

زنجان- حسینی، نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد ادارات شهرستان خودرو ندارند، گفت: باید مسئولان بر تحقق این امر مهم مدیریت لازم را داشته باشند. 

سید البرز حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه شهرستان خدابنده از مناطق محروم استان زنجان است،گفت: مردم شهرستان خدابنده به شدت معترض ساختار اداری شهرستان هستند.

وی با بیان اینکه باید خدمات لازم به مردم این شهرستان به خوبی ارائه شود،اظهار کرد: ادارات این شهرستان از نظر  سخت افزاری در مضیقه هستند.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد ادارات شهرستان خدابنده خودرو ندارند، گفت: باید مسئولین بر تحقق این امر مهم مدیریت لازم را داشته باشند. 

حسینی با بیان اینکه شهرستان خدابنده در بخش های صنعتی و کشاورزی ظرفیت های بسیار خوبی دارد،تاکید کرد: ۵۰ درصد تولید گندم استان متعلق به شهرستان خدابنده است. 

وی با بیان اینکه در ارائه آمارها باید به برش استانی  توجه شود،ابراز داشت: استان ابهر و مرکز استان نیست و باید مشکلات سایر شهرستان‌ها نیز مورد توجه باشد و متاسفانه محرومیت در شهرستان خدابنده مشهود است و باید توسعه متوازن در همه شهرستاها مورد تاکید قرار گیرد. 

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی بر لزوم توسعه صنعتی شهرستان خدابنده تاکید کرد و گفت: این شهرستان به توسعه همه جانبه نیاز دارد و برای تحقق این مهم مسئولین استانی مدیریت و برنامه ریزی لازم را داشته باشند. 

حسینی با بیان اینکه باید به اشتغال این شهرستان بیشتر توجه شود،گفت: این مهم زنجانی عملیاتی می شود که ورود سرمایه گذار به شهرستان خدابنده تقویت شود.

کد خبر: ۷۹٬۰۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha