۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱
مردم استان بوشهر نگران تامین کالاهای اساسی در ایام نوروز نباشند
رئیس اتاق اصناف بوشهر:

مردم استان بوشهر نگران تامین کالاهای اساسی در ایام نوروز نباشند

بوشهر- گراشی، رئیس اتاق اصناف بوشهر از ذخیره کالاهای اساسی در استان خبر داد و گفت: مردم استان بوشهر نگران تامین کالاهای اساسی در ایام نوروز نباشند.

مصطفی گراشی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: واحدهای صنفی استان بوشهر در جشنواره فروش فوق‌العاده ثبت‌نام کرده و اجناس خود را با تخفیف ۱۰ تا ۲۵ درصدی ارائه می‌کنند و فروشگاه‌هایی که ثبت نام نکرده‌اند نیز فرصت دارند تا نام نویسی کنند.

وی با اشاره به اینکه فروشگاه‌های زنجیره‌ای مشمول این جشنواره نمی‌شوند اضافه کرد: این جشنواره تا ۱۵ فروردین ادامه دارد و طی این مدت چهار بار قرعه‌کشی برای اعلام برندگان خریداران از این جشنواره انجام می‌شود که مجموعه ۲۰۰ نفر برنده می‌شوند.

رونق کسب و کار واحدهای صنفی
گراشی رونق کسب و کار واحدهای صنفی را از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد و ادامه داد: شرکت‌های تولیدی و شهرداری بوشهر به منظور حمایت از این کسب و کارها، هدیه‌ها و جوایز قرعه‌کشی را تامین می‌کنند.

رئیس اتاق اصناف بوشهر با اشاره به اینکه این جشنواره برای کل استان طراحی و تدارک دیده شده است، افزود: بیشترین استقبال برای برگزاری جشنواره در مرکز استان بوده است.

وی با اشاره به اینکه کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به اندازه کافی تامین شده و در حال توزیع میان واحدهای صنفی است خاطرنشان کرد: مردم استان بوشهر هیچگونه نگرانی بابت تامین کالاهای اساسی مورد نیاز خود نداشته باشند.

توزیع میوه شب عید در ۴۰ مرکز
گراشی از فعال شدن ۴۰ مرکز برای توزیع میوه شب عید در بوشهر خبر داد و اضافه کرد: فروشگاه‌های توزیع‌کننده میوه شب عید، حق فروش میوه دیگری را در این ایام ندارند.

وی از حضور مستمر بازرسان در سطح بازار خبر داد و بیان کرد: مردم نیز به عنوان همکار ما در امر نظارت مشارکت داشته باشند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، موضوع را گزارش دهند تا در سریع‌ترین زمان برخورد لازم انجام شود.

کد خبر: ۷۸٬۹۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha