۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴
طرح توسعه شهرک خوشه مبلمان منبت ملایر در دست اجرا است
رئیس میراث‎ فرهنگی ملایر:

طرح توسعه شهرک خوشه مبلمان منبت ملایر در دست اجرا است

همدان - رئیس میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ملایر از اجرای طرح توسعه شهرک خوشه مبلمان منبت ملایر خبر داد و گفت: تحقق این طرح در دست پیگیری است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، ابراهیم جلیلی گفت: هنر مبلمان منبت در ملایر دارای پیشینه زیادی است و از طریق استاد و شاگردی سال ها در این شهرستان پویا بوده و طی چندسال اخیر توانسته توسعه خوبی به دست آورد تا جایی که عنوان جهانی را کسب کرد.

رئیس میراث‎فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ملایر گفت: شهرک خوشه مبلمان منبت ملایر بسیار پویا و فعال است و طرح توسعه آن در حال پیگیری بوده و شهرستان به هر لحاظ پذیرای سرمایه گذار است.»

جللی گفت: باحضور شرکت مهر پاسارگاد نوین در شهرملایر بزودی سرمایه گذاری یک هزار میلیارد ریالی این شرکت در حوزه صنایع‌دستی به ویژه مبلمان منبت و فرش دستبافت ملایر انجام خواهد شد.

جلیلی گفت: نماینده شرکت سرمایه گذاری با بررسی که از شهرستان ملایر داشت، ملایر را در روند توسعه به ویژه در حوزه مبلمان منبت بسیار عالی توصیف و علاقمندی این شرکت را به سرمایه گذاری در این حوزه اعلام کرده و دراسرع وقت طرح  خود را ارایه می‌کند.

ابراهیم جلیلی گفت: میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان آمادگی کامل خود را برای همکاری و صدور مجوزهای لازم به این شرکت اعلام کرد.

کد خبر: ۷۸٬۸۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha