۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸
میوه شب عید زنجان در ۹۰ غرفه عرضه خواهد شد
رئیس اتاق اصناف زنجان:

میوه شب عید زنجان در ۹۰ غرفه عرضه خواهد شد

زنجان - رئیس اتاق اصناف زنجان با بیان اینکه بیش از ۸۰ غرفه برای توزیع میوه شب عید پیش بینی شده بود، گفت: در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا تعداد غرفه‌ها به تعداد ۹۰ غرفه افزایش خواهدیافت.

سید محمود موسوی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه برای تامین میوه شب عید در زنجان تمهیدات لازم اندیشیده شده است، گفت: برای نوروز سال ۹۹ سیب و پرتقال عید به اندازه کافی تامین شده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

وی با بیان بیش از ۸۰ غرفه برای توزیع میوه شب عید پیش بینی شده بود، اظهار کرد: در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا تعداد غرفه‌ها به تعداد بیش از ۹۰ غرفه افزایش خواهدیافت.

رئیس اتاق اصناف زنجان گفت: اتاق اصناف استان برای تقویت بهداشت و کاهش بیماری کرونا ویروس نسبت به ضد عفونی کردن بازار هم بسیار خوب کار کرده است.

موسوی ابراز کرد: امسال ۷۰۰ تن سیب‌درختی ارومیه و یک هزار تن پرتقال تامسون مازندران برای شب عید در سردخانه‌های زنجان ذخیره سازی شده است.

وی با بیان اینکه هیچ مشکلی در زمینه تهیه میوه وجود ندارد و میوه‌ها بدون واسطه، توزیع و به‌دست مصرف‌کننده خواهد رسید، افزود: کانکس‌های عرضه میوه شب برای توزیع در مناطق مختلف استان مشخص می‌شود.

رئیس اتاق اصناف زنجان تصریح کرد: با توجه به جلوگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس و جلوگیری از تجمع، تعداد غرفه‌های توزیع میوه در استان افزایش می‌یابد و میوه‌های شب عید در استان کیفیت بسیار خوبی دارند.

کد خبر: ۷٬۸۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha