۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵
قطعی گاز ۵۲۵ ارگان دولتی در زنجان به دلیل بی توجهی
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان خبر داد

قطعی گاز ۵۲۵ ارگان دولتی در زنجان به دلیل بی توجهی

زنجان- مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: گاز ۵۲۲ ارگان دولتی در استان زنجان به علت افزایش مصرف گاز قطع شد.

به گزارش بازار به نقل از شرکت گاز زنجان، موسی احمدلو با اعلام اینکه پیک زمستانی مصرف گاز با اجرای طرح پایش مصرف ادارات زنجان مدیریت شد، گفت: این طرح بر اساس بخشنامه ابلاغی از طرف معاون اول رئیس جمهور و شرکت ملی گاز ایران به منظور مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی انجام شده است.

وی اظهار کرد: به منظور جلوگیری از هدر رفت گاز و بهره مندی بدون وقفه تمامی مصرف کنندگان در سراسر کشور امسال نحوه مصرف گاز ۱۳ هزار و ۸۳۵ سازمان و ادارات دولتی استان بازدید و پایش شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اعلام اینکه با پیشگامی بسیجیان این شرکت در ساعات کاری ایام هفته و نیز در تعطیلات پایان هفته؛ مدیریت انرژی ادارات و دستگاه های اجرایی استان به صورت مستمر رصد و از نزدیک مورد پایش قرار گرفته است؛ ابراز کرد: بر اساس این بخشنامه رعایت دمای ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد در فضاهای داخلی و بسته و دمای ۱۸ درجه سانتیگراد در راهروها و فضاهای عمومی سرپوشیده، روشن کردن وسایل گرمایشی یک ساعت پیش از آغاز وقت اداری و خاموش کردن آن یک ساعت پیش از پایان وقت اداری، خاموش کردن وسایل گرمایشی در روزهای تعطیل و استفاده از دستگاههای گازسوز استاندارد با برچسب انرژی بالا؛ از مهم ترین موارد مورد بررسی در این پایش بوده است.

احمدلو گفت: انجام معاینه فنی تمامی موتورخانه‌ ها توسط شرکتهای تایید صلاحیت شده بر اساس ماده ۱۷ قانون هوای پاک، سرویس و تعمیر دوره‌ ای تجهیزات گازسوز از طریق متخصصان مجاز و نصب سامانه پایش هوشمند موتورخانه به منظور افزایش ضریب ایمنی و بازدهی وسایل گازسوز نیز جزو وظایفی است که باید توسط ادارات با جدیت پیگیری و دنبال شود.

وی با اعلام اینکه تمام ادارات و سازمانهای دولتی موظف هستند حداقل پنج درصد در مصرف گاز طبیعی چهار ماه پایانی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته صرفه جویی کنند، افزود: در این راستا واحدهای نظارتی گاز زنجان به صورت سرزده از ادارات استان بازدید می کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه اجرای مستمر پایش دمای ادارات سبب می شود تا مصرف گاز به میزان مناسبی کاهش یابد، یادآور شد: با بازدیدهای به عمل آمده توسط کارشناسان این شرکت، فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در سطح سازمان ها و ادارات دولتی استان به نحو شایسته ای نهادینه شده است.

کد خبر: ۷۸٬۳۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha