۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
دلایل تعویق برگزاری مجامع شرکت‌های استانی سهام عدالت
مشاور اجرایی سهام عدالت پاسخ داد

دلایل تعویق برگزاری مجامع شرکت‌های استانی سهام عدالت

پوررضایی، مشاور اجرایی سهام عدالت گفت: تایید نشدن صلاحیت برای تصدی هیات مدیره شرکت‌های استانی سهام عدالت باعث لغو برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه گذاری استانی شد.

به گزارش بازار، محمد رضا پور رضایی در رابطه با لغو برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه گذاری سهام عدالت در ۲۰ و ۲۳ اسفند ماه گفت:شرکت‌های سرمایه گذاری در طول ۱۰ الی ۱۵ سال گذشته برای ثبت نام سهام عدالت زحمات زیادی کشیدند، اما از این پس فرایند ۵ مرحله‌ای برای شرکت های سرمایه گذار تعریف شده است که پس از درج نماد و پذیرش، نمادشان در تابلو بورس پذیرش می‌شوند.

وی ادامه داد: امروز ۲۷ شرکت سرمایه گذاری استانی در سطح کشور وجود دارد که مراحل پذیرش، ثبت و بازگشایی نماد را انجام دادند و مرحله اساسنامه و برگزاری مجامع آن‌ها در حال انجام است.

مشاوره اجرایی سهام عدالت گفت: قرار بود انتخابات هیئت مدیره شرکت‌های استانی سهام عدالت در زمان تعیین شده یعنی بیستم و بیست و سوم اسفندماه برگزار شود، اما با هماهنگی شورای عالی بورس و وزارت اقتصاد لغو و به سال بعد موکول شد.

وی ادامه داد: برای اینکه سهامداران بتوانند در مجامع استانی خود شرکت کنند حتما باید در سامانه سجام ثبت نام کنند بنابراین برای مشارکت بیشتر سهامداران مجامع لغو شد.

پور رضایی تاکید کرد: هیئت مدیره شرکت‌های استانی سهام عدالت تایید صلاحیت نشدند به همین دلیل مجامع برگزار نشد.

وی تصریح کرد:شرکت سرمایه گذاری استان تهران و البرز ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار سهامدار دارد که ثبت نماد شرکت‌های سرمایه گذاری تهران و البرز در حال انجام است.

کد خبر: ۷۸٬۱۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha